Dames, Vandaag ben ik dan officieel uitgerekend. Wat voelt het spannend. Alhoewel ik weet dat het gerust nog 2 weken kan blijven zitten. Maar je zit nu wel af te wachten.... Van mij mag het beginnen. Ondanks dat ik heel erg tegen de bevalling van ons eerste kindje opzie. Ik heb ook gekozen voor een ziekenhuisbevalling. Nog meer dames die vandaag uitgerekend zijn? Xxxx
Ik duim voor je ! Helaas moet ik nog een weekje of 11 (misschien 10, of misschien 12) wachten.... Haha Succes deze dagen
spannend he norge!!! ik leef zo met je mee! vindt het stiekem ook een beetje spannend!!!! wil je ff heeeeel veeeel succes wensen!
Dank jullie wel! Ja, zag het ook dat het verkeerd stond. Misschien kan het verplaatst worden?? Ik voel nog helemaal niets haha.....
Had mijn bericht geplaatst onder zwanger zijn maar heb een inbox gehad van de beheerder dat het verplaatst is naar zwanger worden??? Snapte het al niet want wist zeker dat ik t goed had gedaan.
Ik ga in ziekenhuis bevallen, heb wel rugpijn en al dikke week veel harde buiken en alles doet rondom beetje zeer (denk gewoon beursig) maar... nog niks hoor... Maandag echo, toucheren en als het mogelijk is strippen Maar ik denk dat het wel flinke over tijd kindje word... Nu al dwars... heeft hij van zijn vader hahahahaha
Kijken hoe met vruchtwater is en of hij het nog goed doet (ze schatten hem flink ruim aan de kg's ) en mocht al nadenken over inleiden met 41w... Maar dat valt bijna zo goed als in de kerstdagen... pfff pittig... Maar denk dat kleine man het PRIMA doet, want hij beweegt en duwt mij de hele dag door... ADHD En jij? Al iets besproken met je VK over hoe en wat?
Ik moet morgenochtend urine inleveren bij VK want onderdruk werd te hoog en dan hoor ik hoe of wat..... Ik ben benieuwd! Van mij mag het wel beginnen want zit er zo tegenaan te hikken. Die van mij is ook al zo druk haha....
Jaaaaaaaa! Op 18 december, op mijn verjaardag! Het is heel zwaar geweest en is hij uiteindelijk na 17 uur ter wereld gekomen. Uiteindelijk een gedwongen keizersnede onder narcose omdat zijn hartje er mee was gestopt. De ruggeprik werkte niet goed waardoor ik voelde dat ze in mijn buik aan het snijden waren en aan mijn kind trokken. Toen moest ik snel onder narcose. Hij kwam voor dood ter wereld maar heeft het toch gered. Hij woog slechts 2725 gram. Helaas hebben ze ook nog een eierstok moeten verwijderen aangezien er een gezwel op zat. Hier kwamen ze achter tijdens de keizersnede. Hoe is het bij jou? Alles goed gegaan?
Gefeliciteerd!! Toch wel bijzonder, op je eigen verjaardag bevallen, leuk hoor .. Maar goed dat alles goed is gegaan met jou en de baby! Sterkte! Liefs x