Wanneer heeft een baby wat aan een mobiel boven zijn bedje/ box? En wanneer hebben ze er wat aan aan een wagenspanner? Of die spanner aan de maxi cosi? Pauline slaapt veel in de wagen en maxi cosi. Zou dit haar wakker houden als ik haar erin leg en dit hangt op?
ik dacht effe dat je je baby al een telefoon wilde geven hahaha nee een mobiel die kan je gewoon vanaf het begin al gebruiken hoor ik geloof alleen dat ze met een maand of 3 a 4 pas helemaal zien wat er boven hun hoofdje gebeurd al zien ze daarvoor al wel schimmen
Wij hebben de mobiel vanaf dag 1 gebruikt eerst boven de box, vond ze prachtig en vervolgens boven haar bed en daar hangt ie nu nog ze is helemaal weg van dat ding (zitten ook lichtjes in de projecteren op het plafond). De spanner voor de maxicosi hadden wij er ook redelijk snel op zitten maar heb niet gemerkt dat ze hierdoor meer wakker was, als ze wilde slapen sliep ze met of zonder spanner/mobiel of wat dan ook
die dingen had ik meteen in de maxi en wagen iets kleins dan hoor!!niet van die spanners.. en boven het bedje had ik het rond de 6weken..zij vond het erg leuk,alleen heb ik hem er vorige week weggepakt omdat ik het hemeltje wegpakte en daar zat ie aan vast,maar ik had eeb leuke van hout met allemaal gekleurde liefheersbeestjes!! maar aan de spijlen van haar bed heb ik een rammeldingetje bij de hema vandaan een aapje geloof ik en aan de andere kant een vlinder,en elke morgen speelt ze eerst nog wel een half uur voordat ze begint te roepen haha..
Een mobiel is eigenlijk gelijk leuk. Wij hebben het wel alleen in de box gehangen omdat ik vond dat het in het bedje teveel prikkels zou geven. Hij vond het prachtig. Met een maand of 3 zijn een spanner in de wandelwagen ook leuk. Vanaf een week of 7- 8 kunnen ze de mobiel echt goed zien.
Dat vroeg ik me nou ook af.. Okan is nu 7 weken dus ik denk dat ik nu ook de mobiel ga hangen boven zijn bedje.. want als hij in zijn box ligt dan kijkt hij naar de beertjes die boven zijn hoofdje hangen (van de speelkleed) en dan probeert hij het te pakken echt leuk om te zien
www.hobbyenhout.nl daar heb ik hem gekocht,maar die van mij staat er niet meer tussen.. maar die worm met appel,die wou ik graag want die heeft een vriendin van me,maar die was er toen niet meer,maar dan kijken ze echt naar beestjes van de onderkant die is zo leuk.. off-topic : wat een super mooie dochter heb je