Er bestaan zoveel wikkeldoeken en -dekens voor baby's, welke is het meest geschikt voor een baby die in december (winterperiode) geboren wordt? Ik twijfel tussen de: - Babynomade - Lodger wrapper - Koeka wrapper - Snooze baby - Puckababy the gogo De wikkeldoek zal gebruikt worden bij het voeden, om lekker warm in te blijven en ook onderweg in de kinderwagen en autostoel. De wikkeldoek wordt niet gebruikt als draagdoek. Hebben jullie tips waardoor mijn keuze wat makkelijker gemaakt kan worden? Bij voorbaat dank!
Ik wil het niet nog moeilijker maken, maar je kunt ook nog kiezen voor geen wikkeldoek. Wij hebben hem in ieder geval niet gehad, nooit gemist ook. Zou niet weten wat ik er mee zou moeten. Als je dus echt zo twijfelt, zou ik eerder nog even wachten met iets aanschaffen en als de baby geboren is eerst eens kijken wat je nu precies wilt / nodig hebt. Dan is het misschien ook wel weer een leuk kraamcadeau.
Ik heb 2 wikkeldoeken en die heb ik bij beide kinderen maar een paar keer gebruikt. Voornamelijk in het begin in de maxi cosi. Bij de jongste soms in huis als het fris was. Wij stoken niet erg veel namelijk. Ik heb er 2, een merk (vraag me niet welke) en eentje die mijn broer heeft gegeven en die is merkloos. Allebei geheel inwisselbaar op 1 punt na. Een van de 2 heeft gaatjes voor de schouderbanden van de maxi cosi. Dat was een klein beetje handiger. Maar verder lood om oud ijzer.
Wij hebben een blauw met grijs gestreepte wikkeldoek van de HEMA in de Maxi Cosi (heeft gaten voor de schouderbanden). Die gebruiken we ook alleen maar daarvoor. Hij is niet al te dik, dus als het goed koud wordt, gaat ie eruit. Hij was/is erg vriendelijk geprijsd: 12. Verder heb ik een Lodger Shelter voor in de koude wintermaanden. Deze ga ik gebruiken als draagdoek én voor in de Maxi Cosi als het koud is. Deze is wat minder vriendelijk geprijsd, namelijk 90. Over allebei ben ik dik tevreden en zou ik zeker aanraden
Webwinkel - Spookiedookie: Handgemaakte wikkeldoeken, speelkleden en babyaccessoires | Elke creatie uniek! Heeft ook leuke
Hier een simpele doek van de Hema, eerst gebruikt als wikkeldoek en nu gebruik ik 'm om op te verschonen onderweg. Edit; nu zijn ze niet meer zo simpel, ik heb gewoon een katoenen doek, nu verkopen ze wikkeldekentjes met fleece en klittebandsluiting.
Ik had gewoon een aantal lekker wollen dekentjes. Gewoon wikkeldekentjes/wiegdekentjes. Bij voeden kan je beter gewoon huidcontact hebben en samen met een kindje onder de deken. Een wikkeldeken kan je ook niet als draagdoek gebruiken volgens mij ( Want de lodger shelter is geen fatsoenlijke draagdoek Maar; wij hadden geen wikkeldoek dus. Gewoon een babydekentje.
Ik hoop niet dat die website van jou of een bekende is want dan zeg ik wat onaardigs maar wat een onprofessionele producten zeg! Slordig afgewerkt en ongestreken....
Wij hebben de puckababy gogo en zijn groot fan. We wikkelen hem erin als we met de maxicosid of wagenbak weggaan, en ook als omslagdoek bij het cb.
Iemand ervaring met de wikkeldoek van de Kraamvogel ? Heb dat dong liggen maar weet niet zo goed hoe te gebruiken . Ziet er beetje ingewikkeld uit .
Ik heb er 2 van Babynomade! Heeeeeerlijke doeken en ik baal dat mijn kereltje er al uitgegroeid is! (Zijn maar 60cm dacht ik..)