Ik wil deze giraffe kopen voor onze kleine meid. Maar ik vind het best een prijzig ding. Daarom wil ik vragen wie deze ook heeft en hoe jullie kleintjes het vinden. Ik kan hem natuurlijk wel leuk vinden, maar of onze kleine dat ook vind?
Is wel n grappig ding. Kende t nog niet (ff gegoogled) Maar als hij zo prijzig is waarom kijk je niet even op MP dan?
Ja, Erik heeft deze giraffe. Met 10 maanden gekregen van opa en oma. Hij vond/vind 'm gweldig! Er zitten 3 balen bij die de beeb in de bek van de giraffe kan stoppen. dan begint er een muziekje te spelen. Het is elke keer een verassing uit welk gat/poot het balletje tevoorschijn komt. op de kop van de giraffe zit een grote knop en als beeb daar op drukt speelt er een deuntje ( 2 deuntjes zijn er ) Het is even oefenen voordat de beeb de balletje in de bek krijgt. Hij heeft er redelijk wat kracht voor nodig ( bal moet langs een knopje geduwd worden wat het deuntje doet afspelen ). Maar na een aantal keer oefenen lukt het goed. Erik vond het ook leuk om andere dingen in de bek van de giraffe te proppen hihihi Erik kon nog niet staan toen ie de giraffe kreeg en heeft geoefend met zichzelf optrekken tot staan aan de hengsels van de giraffe ( de oren van de giraffe zeg maar ) Het is dus best een stevig ding dat rafje Hier dus zeker een succes.
bedankt voor jullie antwoord! Ik ken het verder helemaal niet, maar ik vind hem er zo leuk uitzien. En de Sint is weer in aantocht, dus even iets leuks bedenken. Maar ja, ik wil wel weten of iets leuk is. Nou is ieder kind wel verschillend, maar ervaringen van anderen zijn altijd fijn. Ik kan ook idd even op mp kijken. Bedankt!
Hier heeft Joris hem gekregen met zijn 1e verjaardag, hij vond het meteen geweldig en nu nog steeds! Zelfs een vriendinnetje van Joris (is al 2 jaar) vind de giraffe nog steeds leuk om mee te spelen!
http://www.pixmania.nl/nl/nl/560297/art ... raffe.html 31,75 Product verkocht door: Pixmania.com 2 jaar garantie - Betaling bij verzending - 7 dagen niet goed, geld terug ... Op voorraad Verzendkosten: vanaf 5,90 Heb je hier wat aan?
Luuk heeft hem ook en hij is er helemaal gek van. Hij gaat zitten dansen (hoppen) als hij aan staat, echt heel leuk.
hier ook een groot succes! meneer gooit nu zelf de balletjes in de bek en heeft de grootste lol, helemaal trots op zichzelf! ook hier wordt er gedanst op de muziekjes, handjes gaan zwaaien en meneer gaat schudden met zijn kont. ziet er echt superleuk uit! hier verdwijnen ook duploblokken en little people poppetjes in de baan en dat gaat tot nu toe ook goed! een groot feest dus1 joyce