In bad gaan drama baby 3 mnd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Buitenleven, 15 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ik nam het wipstoeltje mee de badkamer in, daar lag een badcape en nog een extra handdoek klaar. Badcape lag in de wipstoel, baby uit de douche in de wipstoel en nog een dikke handdoek er overheen. Evt. een speentje ofzo die je kan geven.
    Ik deed dan soms ook mezelf nog wassen, want dat gaat een beetje lastig met een baby in je armen en je wordt zo glibberig.
    Dan ging ik snel uit de douche, droogde me wat af en trok een badjas aan. Dan zoontje aankleden en erna mezelf.
    Al met al lag hij misschien 5 minuten in die wipstoel, hier vond hij dat nooit een ramp eigenlijk.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Mijn kraam adviseerde een plank te maken die op je bad kan , aankleedkussen erop , handoek er op .
    Je kan je kindje eropleggen en warm inpakken en dan zelf uit bad en afdrogen

3. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Kan inderdaad, maar zou ik alleen veilig vinden zolang je kindje nog niet rolt, anders rolt hij zo van de plank in bad. Hier rolde hij met 4 maanden, dus vind dat alleen een oplossing voor echt in het begin.

4. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Misschien is de tummy tub een idee. Mijn zoontje vindt dat heel fijn. Lekker geborgen. En anders zou ik de douche doen.

Deel Deze Pagina