Hallo iedereen, Als ik terug reken is mijn eisprong als het goed is 22 of 23 jan. geweest. Ik had die avond en nacht echt ondragelijke pijn in mijn buik. Goed, als dat zo is geweest dan zou ik al ongi moeten zijn... maar nog helemaal niks... nou ben ik iets meer dan 5 maanden gestopt met de pil en heb ik vanaf toen een onregelmatige cyclus, dus het zegt nog allemaal niks... maar ik voel al wel 1,5 week ongi krampjes en heb veel slijm... wat ik ook voel en dat maakt me zo'n zorgen is een hard (bobbeltje) boven mijn schaambeen... wat kan dit nou betekenen? Ik zit inmiddels op dag 43 van mijn cyclus en heb afgelopen dinsdag nog getest... negatief... ik heb mezelf voorgenomen om maandagochtend nog een test te doen en is deze negatief dan maak ik een afspraak bij de HA... maar ik ben zo bang dat er iets niet goed zit... haal van alles in mijn hoofd... maar stel dat ik toch zwanger zou zijn... zou het dan uberhaupt al kunnen om bij 4a5 weken iets hards te voelen boven je schaambeen? Ik weet niet wat ik allemaal ervan moet denken... heeft iemand hier ervaring mee o.i.d.? _________________
als je de 23ste je eisprong hebt gehad dan zou je als ik goed reken gister je nod zijn geweest. dus denk dat je te vroeg hebt getest als je dinsdag getest hebt. want je ongi komt altijd 14 dagen na je eisprong. ik zou als ik jou was gewoon morgen nog een testje doen. en met 4a5 weken kan je nog geen bobbel voelen want het vruchtje zit nog onder je schaambot. veel succes met testen laat je het weten. liefs diane
Hoi Diane, Bedankt voor je reactie... ik had idd ook gisteren dan mijn NOD moeten hebben en vanaf dan kunnen testen... ik wacht er nog even mee en ga maandagochtend voordat ik naar mijn werk ga een test doen en dan zullen we wel zien... ik hou je op de hoogte! Vind het wel spannend, want weet bijna zeker dat ik niet zwanger ben, maar vind het toch raar dat ik van alles voel en dan met name dat harde stukje:S Groetjes!
Omdat ik verder weinig voel of merk... heb geen last van mijn borsten... heb geen extreme moeheid... ben niet misselijk... heb wel een weekje geen eetlust gehad, maar was ook omdat ik het griepvirus heb gehad... en ik heb toen ook geen sex gehad... jah de 18e en de 20e... maar niet op de eisprong dag zelf, omdat ik toen ziek was... maar goed, dat zegt natuurlijk allemaal niks... maar ik voel me gewoon niet echt zwanger ofzo... maar jah... een test kan dat alleen vertellen en dat zie ik dan maandagochtend wel... ben gewoon wat laconiek omdat ik al meerdere negatieve testen in handen heb gehad en ik al maanden een onregelmatige cyclus heb... misschien duurt ie nu wel weer langer dan 50 dagen... kheb geen flauw idee...
Je hebt te vroeg getest, dus het zou nog wel kunnen. Wanneer je het niet vertrouwd kun je altijd langs de huisarts gaan. Je bent straks een half jaar pil vrij en na dat half jaar zouden ze je zeker wel moeten doorsturen.