in bad gaan

Discussion in 'Zwangerschap' started by mamavanro, Nov 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

je voelt zelf wel of je het lekker vind, geloof me je lijf vertelt het je wel als het nioet goed is.
    Ik ga dus verschikkelijk, zweten en duizelig worden (ook gewoon normale temp.) in bad sinds ik zwanger ben. Gelukkig hebben we zelf alleen en douche , maar zusje heeft 2 pers. wirlpool en daar ging ik wel in. Nu dus niet meer.

Moraal: gewoon proberen je voelt het wel.

2. jantje09

jantje09 Actief lid

Jul 19, 2008
    104
    0
    0
    In bad ben ik ook geweest, heb alleen gehoord dat je op moeten letten met de sauna de eerste weken, zeker als je het niet gewend om vaak te gaan.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als je niet gewend bent om in bad/sauna/whirlpool te gaan, moet je idd oppassen met TE hoge temperaturen. Over het algemeen merk je echter zelf wel als je temp daardoor te hoog wordt, omdat je dan zweterig, duizelig en/of misselijk wordt. Is dat het geval, dan moet de temp wat naar beneden...
    Wat betreft foliumzuur: dat mag je rustig de hele zwangerschap slikken, als je het maar niet dubbel op doet. Als je een multivitamine voor zwangeren slikt waar foliumzuur inzit (meestal wel), dan kun je de losse foliumzuur dus laten zitten.

Share This Page