Mijn man en ik gaan weer een poging ivf wagen (5 jaar geleden ook gedaan en daaruit is onze zoon ontstaan). Op 17 september hebben wij de intake en (gezien de vorige keer) kunnen we dan gelijk gaan starten (voorrang dossier). Eigenlijk had ik gisteren ongesteld moeten worden en dan zou ik (uitgaande van de vorige keer) op dag 21 moeten beginnen met prikken. Dat zou dan op 28 september zijn. Maar nu ben ik nog niet ongesteld En hier baal ik van, want des te langer het duurt voordat ik nu ongesteld word, des te langer het duurt voordat we kunnen gaan beginnen met de poging. Ik temp altijd in de laatste week van de cyclus om te kijken op welke dag ik ongesteld ga worden (heb jaren getempt, dus weet hoe mijn lichaam werkt ), maar gezien mijn temp vanochtend, ga ik ook vandaag niet ongesteld worden Mijn cyclus is regelmatig (27 dagen) en dan word ik altijd op de 28e dag ongesteld, wat dan gelijk weer dag 1 van de nieuwe cyclus is. Nu zit ik dus al op dag 29 ... en nog steeds geen tekenen van een komende ongi ... zelfs de puistjes blijven (tot nu toe) uit Echt hoor, hier baal ik zo van!! Zal je net gaan zien dat mijn cyclus nu juist deze maand ineens helemaal ontregelt is (waarom zou ik niet weten) Gisterenochtend trouwens ook een clearblue (normaal met kruis) gedaan en die was binnen de tijd negatief!
Hoi Allemaal, Vanavond een test van de Jumbo gedaan. Volgens mij is die hetzelfde als de DA test (met paarse dop en doorzichtig folie over het afleesvenster). Na het doen werd het afleesvenster roze en kwam er een witte streep waar ongeveer de teststreep moet komen te staan (beetje in het links van het venster). Na 5 minuten kwam er rechts van die witte streep een echt hele licht roze streep te staan, die in het midden van het afleesvenster stond. Nu dat witte weg is en de achtergrond helemaal wit is, lijkt er nog een hele vage rozige streep te staan. Is dit nu positief ??? Of negatief ?
uum...is de controle streep niet heel donker dan? Ik lijk te lezen dat er maar 1 streepje staat die lichtroze is? x
Nee de controlestreep staat er ook gewoon. Het zijn 2 afleesvensters, 1 voor de controlestreep en 1 voor de teststreep. Ik dacht voor het gemak maar alleen te praten over de teststreep-venster De controlestreep staat er dus wel gewoon!
Naja, licht rose..... ik zou overmorgen nog een test doen.. maar dan van kv... die zijn wat gevoeliger..
ooh ok...ja meis...een streep is een streep he! Overmorgen weer testen en dan zal hij wel duidelijker zijn! (of morgen weer testen als je niet kan wachten!wat jij wilt! ) x
hmm lastig, kan je er geen foto van proberen te maken. Ik zou zeggen als er in het testvenster een lichte roze streep staat dat het dan positief moet zijn.
Ik heb er helaas geen foto van gemaakt en nu is het helaas te donker om een goeie foto te kunnen maken! Ik vind het alleen zo vreemd dat er de eerste 5 minuten alleen een witte streep stond, en na die 5 minuten ook hele lichte roze streep ernaast .. en het witte trok na een half uurtje weg toen ook de achtergrond helemaal wit was. Morgen clearblue test doen
wat spannend zeg! ik ben heel benieuwd wat je test morgen zegt.... danzou je dus spontaan zwanger zijn geworden?..wauw! ik duim heeeel hard voor je!!
Ja dat klopt, dan zou het spontaan zijn. Maar als de test morgen niet positief is, dan hoop ik echt dat ik morgen ongesteld word, des te eerder kunnen we met ivf gaan beginnen
ja, dubbel gevoel dus voor jou he?... zo zie je maar.. soms wil je wel ongesteld worden.. ik herken wat wel van mijn eerste poging om zwanger te raken.. ver over tijd, geen posi test en dan maar wachten op je menstruatie... laat het maar komen denk je dan.. maar ik blijf hopen voor je hoor! zou toch helemaal geweldig zijn!
astrid; ik wil toch even reageren, vorige maand heb ook ik een test gedaan, van DA jij een soort gelijk 1 lees ik. eerst kwam er bij mij ook een witte streep te staan en die werd stukje bij beetje iets donkerder. maar nee niet zwanger, heb wat rechearch gedaan op internet, maar blijkt dat die testen onbetrouwbaar zijn!!!! gewoon testen met kv test die zijn toch altijd het beste
Vanochtend weer dezelfde hoge temp als gisteren, dus nog steeds geen tekenen van een naderende ongesteldheid. Vanochtend om 6 uur een normale clearblue gedaan. Helaas was het daglicht nog wat te donker, maar ik meende een supervaag streepje te zien staan. En nu in het normale daglicht staat er wel iets, maar ik kan nou niet zeggen dat het een streep is. Maarja, helemaal negatief vind ik hem ook niet. Ik kan er helaas geen foto van maken, dat lukte niet. Ik wacht gewoon dit weekend nog even af, en dan zie ik vanzelf wel wat er gebeurd. Misschien dat ik er zaterdag of zondag nog een test aan waag als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt waar je aan toe bent, denk dat je in je gevoel nu flink heen en weer wordt geslingerd. Maar een hoge temp is toch ook een zwangerschapsteken? Moeilijk, in elk geval sterkte met afwachten.