Mijn mannetje is een beetje van slag. Hij slaapt 's nachts (gelukkig) nog goed, overdag of heel veel of heel weinig, op onregelmatige tijden, waardoor hij met zijn eten in de knoop komt. Hij eet heel slecht, hij wil alleen maar zijn fruit en zijn toetje goed eten. De fles gaat meestal niet op, eigenlijk nooit meer. Brood verschilt per dag en zijn groente al 2 dagen niet meer dan 2 hapjes. Over het algemeen is hij goed te pas, soms is hij een beetje jengelig. Blegh, je wordt er zo onzeker van!!! Hopelijk is dit een periode...
Tandjes op komst? (ondanks ie misschien al tandjes heeft? ) Daan is momenteel ook zo, zijn eerste tandje is er door heen en momenteel nog 3 van die bultjes. Daan drinkt momenteel gewoon uit een beker IPV fles of tuimelbeker ( tip van een lieve dame hier op het forum ) succes iig , en hou je taai
Hier is het ook al 2 weken zo en er staan 4 tanden aan de oppervlakte volgens CB arts dus ben er maar van uit gegaan dat het tanden zijn die doorkomen.
Oja , wat ik ook nog zeggen wou , het enige wat ik wel probeer aan te houden is het voedingschema, SLAPEN bepaald onze man zelf op de dag een beetje, daardoor gaat het wel iets beter nu met eten ed edit moest slapen zijn ipv eten hihi dus eten op schema, slapen moet ie zelf maar even kijken 20.00 is wel definiteif nacht bedtijd en dat doet ie ook netjes
Hier ook inderdaad. Zoveel mogelijk hetzelfde ritme aanhouden. Tussen ontbijt en avondeten bepaalt hij zelf.
Nou dan zouden het zijn kiezen moeten zijn, zijn tanden zijn alle 8 al door. Maar dat zou kunnen, hij kauwt de hele tijd op zijn duimpje, op de plek waar zijn kiesjes zouden moeten komen. Ook heeft hij behoorlijk rode billen gehad. 't Duurt alleen al 'n week of 2, gelukkig is hij over het algemeen wel heel vrolijk Maar wupped, maak jij je kleine wakker dan als het tijd is om te eten??? Dat vind ik altijd zo zielig om 'm wakker te maken als ie lekker slaapt (moet men bij mij ook niet doen)....
Nee maak hem niet wakker.Alleen zijn laatste pap mocht hij er voor in slaap zijn gevallen , Maar daan slaapt over het algemeen 2 uur na 2 uur dus past precies in schema alsof ie het aan voelt. en ik hou ook wel beetje speling. normaal eet hij om 11 -1130 brood en dan ook drinkt hij melk, maar ook wel eens dat ie na brood naar bed wil en om1400 melk drinkt. nu zoals vandaag gaat ie om 1030 naar bed en slaapt nu nog. maar hoor een drumband aan komen met nogal lawaai zou zo wel wakker worden dus... maar hij mag hem van mij dus best wel doorslapen tot 1400. want om 1600 krijgt hij ligt voedsel yoghurt.dus zo houden we de speling er in
Sweetamber...hier duurt het ook al 2 weken. Aaron is over het algemeen ook wel vrolijk, maar moet wel veel met hem bezig zijn. Hij huilt wel snel en vaak uit het niets. Sterkte ermee!