Auwww, die was gemeen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vlindertje86, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Na gister een erg lange wandeling te hebben gemaakt waarbij ook berg op waren mijn benen erg vermoeid.
    Als resultaat hiervan kreeg ik vanochtend bij het wakker worden (ik rek me altijd even uit in bed) een heerlijke dúbbele kramp. Dus aan bijde onderbenen, maar dan zowel in de spieren aan de voorkant (scheenbeen) als aan de kuitspieren achter. Kon dus ook mijn voeten niet flexen om het eruit te krijgen omdat ik ook kramp aan de voorkant had. Gevolg: ik een paar minuten 'rondgedanst' met dubbele kramp. :confused:
    Nu dus onwijse spierpijn in mijn onderbenen en dat hád ik al van het wandelen. :( Voel me net een oud wijf.
    Kennen jullie die dubbele kramp? Vond m erg gemeen, alleen kuiten is al pijnlijk genoeg denken jullie niet? ;)
    En wat veroorzaakt die krampen eigenlijk tijdens de zwangerschap? Heb het best vaak nmnlk de laatste tijd.
    Mag je er magnesium voor nemen ofzo?
    Thnx!

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ja magnesium nemen. Werkt heel erg goed.

Geen idee wat die kramp prcs veroorzaakt, weet wel dat hij mega veel pijn doet.

3. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Die kramp kan inderdaad worden veroorzaakt door een tekort aan magnesium. Je kan inderdaad magnesium nemen, maar ook regelmatig een banaan eten schijnt te helpen.

4. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Promagnor zakjes zijn heel goed (wel opletten, werkt na enkele dagen laxerend!)

Deel Deze Pagina