wanneer hadden jullie alles gewassen en het ledikantje opgemaakt? Ik ben nu druk bezig met wassen, maar ik vind het misschien toch nog wat te vroeg om het ledikantje al op te maken, omdat ik bang ben dat er dan allemaal stof in gaat zitten, het zelfde geldt voor de waskussenhoes.
Bij onze eerste was alles al heel snel klaar en opgemaakt. Ik vond het zo leuk staan. Een week voor de uitgerekende datum heb ik het beddengoed nog een keer gewassen.
ZIjn kamer is klaar. Heb ook alle nieuwe kleertjes gewassen. Heb nog een berg kleertjes die ik van mijn neefje heb doorgeschoven gekregen heb. Bedjes heb ik niet opgemaakt, de kraamzorg heeft weer eigen regels, dus die mag het opmaken.
ik had ook alles al klaar gemaakt. ik ben 1,5 week te vroeg bevallen dus toen ik aan de gang ging heeft mijn moeder de lakentjes enzo nog even gewassen en in de droger gegooid. ik kon pas de volgende dag naar huis omdat ik tweede kerstdag beviel en ik geen kraamhulp meer kon krijgen. maak maar lekker op dat bedje. is zo gewassen als het zover is. mejon
Ben gisteren met de kleertjes begonnen te wassen. Bedje was al opgemaakt omdat ik het ook zo leuk vind staan, vooral omdat ik het niet laten kan om elke dag fftjes haar kamertje binnen te lopen. Maar dat gaat strax weer even in de was en wat Natasja al aangaf, mag de kraamzorg lekker opmaken, weet ik zeker dat dat ook goed gaat. Liefs Jessy
ik heb de kleertjes met 36 weken en paar dagen allemaal gewassen, Bedovertrekjes zijn inmiddels ook al gewassen maar nog niet op gemaakt
Vroeg ik me ook net af. Heb nu bijna verlof en heb echt zin om te beginnen. Ga ook het bedje opmaken, alleen al omdat me dat zo'n goed gevoel geeft. En de kleertjes ga ik ook de komende week wassen.
Ik had alles begin feb gewassen en gestreken en toen in plastic boxen in de kast gezet. Dan blijft et gewoon fris. Nu staat er een doos in het bedje, te wachten op de kraamverzorgster idd. De kleertjes liggen en hangen nu wel gewoon op hun plek, maar hoef nog maar 4,5 week dus dan mag het wel.
Bij Daan met 24 weken was alles klaar maar niet gewassen dat heb ik rond de 32 33 weken gedaan bedje heb ik altijd wel opgemaakt en een dag voordat Daan kwam nog verschoon anders hadden ze dat standaard verschoont.
ik ben nu al begonnen ben 33weken zwanger maar mijn hormonen spelen mee haha en je wil alles goed en precies hebben altans dat heb ik. en in het begin dacht ik: ooh ik heb nog wel even haha maar de tijd vliegt voorby gr
ik heb alle kleertjes en badcapes en alles al gewassen en in kastje gelegd. best wel vroeg maar het ligt allemaal in de kast met een doek erover dus kan er niks gebeuren.
Met 36 weken en twee dagen heb ik samen met m'n moeder de gordijnen nog gemaakt en het bedje opgemaakt. Vaders grapte toen dat nu echt alles klaar was en dat het wel mocht komen. De volgende ochtend om 7 uur braken m'n vliezen en om kwart over tien is ze geboren! Volgende keer wil ik het dus wel iets eerder af hebben....
Morgen de laatste dingentjes strijken en dan is alles klaar! Lakentjes zijn gewassen en liggen in de kast, klaar voor gebruik. In het bedje liggen nu balonnen om eens even te kijken of de kat erin springt. Ik wacht nog even met het bedje opmaken, want anders kan je het iedere week gaan wassen wegens de stof, terwijl je het verder niet gebruikt.