waar is jou kind echt helemaal gek van?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamabeer, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ryan is hier helemaal onder de indruk van Spongebob! hij is er zo gek van dat ie zelfs bijna voor ieder woord dat ie zegt hahahahpoep of hahahabob,hahaha eten.

Lex is helemaal gek van k3 en word zelfs boos als wij meezingen want alleen k3 mag die liedjes zingen..wij niet:) En vraagt ook vaak of ik ook staartjes in me haar maak:p

En Quinn lacht altijd altijd hard bij mensen met een snor;)

Waar is jullie kindje helemaal van onder de indruk?

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

boekies!!!

ze loopt de hele dag rond met een boekje in haar hand, leest zelf of klimt op schoot als ze voorgelezen wil worden.

en maar lachen: boekieboekieboekie!

3. Zandkasteel en de duplotrein .....en op snackaugurkjes:D

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.043
    1.860
    113
    Provincie Groningen
  5. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Po van de Teletubbies, knopjes, nog steeds op haar flesje (als je er weer mee wegloopt wordt ze kwaad en gaat huilen), de computer en reclamefoldertjes. Boekjes vindt ze tegenwoordig ook te gek. Net als bij Miffy komt ze dan aanwandelen en wil ze samen lezen of voorgelezen worden.

6. Revit

Revit Niet meer actief

mijn oppaskindjes zijn helemaal gek van ploppie.

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Boekjes, Pippi Langkous, fiets en tenten maken

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    kaassss!!
    Paaaatttth (paard) Welk paard dan ook...maar ook koeien want dat zijn bijna paarden (in haar optiek dan toch) en ezels vallen ook onder paath. (god dank heb ik haar paath op dr buik kunnen redden want die trui zat onder de sinasappelsap...pff)
    en kakkaauh! (makka pakka van "in de droomtuin") op tv en in dr bed...ze heeft zo'n kleine beany bag makka pakka en die wil ze echt ALLEEN in bed. Maar dan MOET ze hem ook hebben, samen met dr paathje dan.
    Oja en ikkieeee! (dikkie dik) Het boek van dikkie dik wat ik 9 jaar geleden kocht voor de jongens is weer helemaal terug van weg geweest en we lezen elke dag 2 verhaaltjes voor het slapen gaan :D
    Verder kan ze helemaal dubbel liggen van de vogeltjes buiten. Als ze weg vliegen bvb. Of zoals vrijdag als ze op t randje van n bloembak buiten pal voor dr neus (we zaten binnen) een sneeuwbad nemen :D
    Kind lachte alles bij elkaar in t restaurantje waar we zaten met zn 3tjes voor Papa zn verjaardag.

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    vaak krijg ik hier wel rare reacties van mensen dat Lex veel dingen leuk vinden wat normaal voor meisjes is. Zo vind ie ja k3 leuk. een buggy maar dan zonder pop maar Ernie erin. Keukentje spelen en winkeltje. Owja en mijn schoenen passen:D Ik maak daar geen probleem van. Als hij het leuk vind dat mag hij daar gerust mee spelen.Mijn man vond het toen wel een probleem dat hij toch die buggy had gekregen...hij zij het is voor homo's toen zei ik dan ben jij ook een homo want jij loopt ook wel eens achter de kinderwagen;)

10. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Onze Noah is helemaal gek van brillen. Hij wil ze bij iedereen van het hoofd trekken, en als ie ze te pakken heeft geeft ie het echt niet terug!!!

11. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    mijn haar dat moet hij steeds vast pakken.. en bumba!! hoe hard hij ook maar huilt... zodra de hij bumba op tv ziet is hij stil!!

12. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Klokken en opa's autosleutel :D

13. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Lichtknopjes, afstandsbedieningen, alle andere dingen met knopjes (uitgezonderd haar eigen speelgoed), mijn borsten en Diego. :)

14. Classic

Classic Niet meer actief

de oudste is helemaal gek op treinen!
    Hij kan ze ook super mooi tekenen!
    met zijn bijna 3!

15. bouchere

bouchere Niet meer actief

tiktak :D
    en zingen

groetjes
    diana

16. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Mijn oudste dochter is gek op tekenen, K3, zingen, naar de peuterspeelzaal gaan, Little People en stoeien met haar vader.

Mijn jongste dochter is vooral gek op haar mama en dan specifiek mama's melkvoorziening. ;)

17. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Roan is helemaal gek van: Onderzetters (daar kun je mee gooien en zelfs in de Wii stoppen..). Duplo blokjes, ook daar kun je mee gooien. De afstandbediening (die knopjes). Als mama achter de laptop zit (ook de knopjes). De poezen die vredig liggen te slapen, totdat ze ruw worden gewekt met de mededeling: AAAAI.
    En de lade met slabbers en doekjes: Alles overhoop trekken, tot vervelends toe. Ze liggen er nu ook niet meer opgevouwen in, want 6 keer per dag ze opnieuw opvouwen.. ( er kan overigens geen beveiliging op die la, vandaar dat er alleen slabbers in zitten!)

18. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

afstandsbedieningen, dan wordt ze helemaal gek als ze die wil pakken en er niet bij kan

tik tak

muziek en alles wat beweegt.

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Cadeautjes!!!!!

Kabouter Plop
    K3
    Cars (ja nu al..)
    Samson
    Piet Piraat
    Alles van Little People

En heel veel rozijntjes!

20. maartje1983

maartje1983 Actief lid

29 apr 2007
    184
    0
    0
    Tayo is helemaal gek van auto's, vind het ook geweldig om in de auto te zitten.
    Verder van hopla, woezel en pip en nijntje

Deel Deze Pagina