Kinderliedjes of spelletjes.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Corinne, 17 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corinne

Corinne Lid

8 jul 2006
    51
    0
    0
    Hoi allemaal,

Wie weet er een boek of cd met leuke kinderliedjes of met spelletjes. Het lijkt me zo leuk om met Lisanne eens wat te gaan zingen of spelen. Ik weet zeker dat ze dat leuk vind maar ik ken geen kinderliedjes.

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Google eens op internet! Je zal verbaasd zijn over wat je allemaal zal vinden, met muziek en al!

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

ik heb een heel leuk boekje gekregen met een cd. Het heet "Lievelingsliedjes" en het is te koop bij de meeste boekwinkels en bij de babyplanet voor ongeveer 10 euro,

4. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Ik heb eens een hele goedkope cd gekocht met kinderliedjes (bij V&D of Media markt). Die zet ik regelmatig op en dan zing ik mee. Annika zit dan bij mij op schoot en ik beweeg wat met haar handjes en voetjes, vindt ze helemaal geweldig. Als je de cd vaak genoeg draait, ken je de melodie en tekst snel genoeg.

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja ik heb een heleboel liedjes gedownload en doe ook met Iman bewegen op muziek. Vind ze hartstikke leuk!

6. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    de CD "Liedjes voor moeder en kind" is een aanrader.

7. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    bij het Kruidvat is er nu een aanbieding voor een CD met kinderleidjes voor 1,99

8. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik heb het boek 'Woezel en Pip' via internet gekocht. Geschreven en ingezongen (er zit een liedjescd bij) door Guusje Nederhorst. Een echte aanrader, Tijmen is er gek op!

9. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Woezel en pip is echt geweldig. ook het vervolg ( 2e boek)

Gekregen van mijn vriend toen we 3 jaar verkering hadden. Hij wist dat ik het leuk zou vinden. Waren toen nog niet met kinderen bezig hoor maar heb zelf de cd al vaak geluisterd. Kan niet wachten om dit samen met een kleine te luisteren en het boekje voor te lezen.

lizzie.

Deel Deze Pagina