Door zwangerschap en geboorte is het nu 6 en een half jaar geleden dat ik een uitstrijkje heb laten maken. Nu kreeg ik weer een oproep in de bus, maar over een week beginnen we met cryo-terugplaatsingen. Mijn eigen huisarts heeft de tent een maand gesloten vanwege het mooie weer (vakantie) en zijn vervanger wil me niet helpen, want het is geen spoed... Wat moet ik nu? Zouden jullie een uitstrijkje laten maken in een cyclus met terugplaatsing? Voor mij voelt het niet echt lekker (geen geprut aan mijn baarmoedermond!), maar de assistente 'denkt' dat het geen kwaad kan. Liefst heb ik natuurlijk zekerheid...
Ik zou het niet doen als het voor jou niet lekker voelt. Voor de terugplaatsing kan het natuurlijk wel en kan het geen kwaad, maar daarna zou ik het niet doen. Kan je geen uitstrijkje in het ziekenhuis laten maken, bijvoorbeeld bij een echo een paar dagen voor de terugplaatsing?
Mijn persoonlijke mening: nu een uitstrijkje maken door een gyn! Mss kunnen ze je zelfs voor je tp de uitslag geven. Stel je nl voor dat je zwanger raakt (wouw) en je maakt na de bevalling die uitstrijk en de uitslag is niet goed, ben je verder van huis dan wanneer je nu actie onderneemt. Dit is MIJN mening, ik ken teveel meiden in m'n omgeving waar het helemaal mis is, dat gun ik niemand. Succes met je beslissing maken.
Merah@ Ik zou het niet doen of mis met je gyn over legen , die weet vast wel jouw gerust te stellen .