In bad na TP

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MissGin, 18 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zouden die artsen dan ook echt naar school zijn geweest ;) hahaha

Na een tijdje ivf'en kan je bijna zelf aan de slag (oke, op het secretariaat dan ;))

2. zaadjes tellen 8)

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

1......2.......3......
    Helaas in veel gevallen ben je zo klaar ;)

4. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit nog niet wist. Ik ben een dag na de tp gewoon in bad geweest :oops: , het is ook niet tegen me gezegd dat het niet mocht. Ik vond het heerlijk omdat ik nogal last van mijn buik had ivm een overstimulatie.
    Gelukkig is het bij mij goed gegaan maar ik zal er de volgende keer (hoop niet dat het nodig is) wel rekening mee houden.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Conny,
    Heel raar dat ze dat niet gezegd hebben.
    Wij krijgen altijd een formulier mee...zelfs na de 7e keer kreeg ik hem weer mee!
    Er waren altijd wel dingen waarvan ik dacht: hoe zat dat ook alweer....
    Misschien wel iets wat je aan kunt geven in het ziekenhuis!
    Dat scheelt weer voor de volgende.
    Elmo

6. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    ja inderdaad elmo, wij krijgen toch nog een evaluatie en dan zal ik het gelijk zeggen. Ik heb de map die wij gekregen hebben nog eens door gelezen en daar staat het ook niet in.

7. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ik mocht gewoon in bad. Het staat op de digipoli van het Radboud dat het gewoon mag en ik heb het met de terugplaatsing ook nog een keer extra gevraagd en ja hoor, gewoon in bad.

Wel vertelde ze erbij dat je niet te snel na het indoen van de progestanbolletjes in bad moet gaan, want dan kunnen ze eruit spoelen. Ik ging dus steeds in het uur voor de volgende bolletjes in bad.

Verder raadden ze te hete baden ook af. (boven de 40 graden) Dat kan dan met innesteling te maken hebben, hetzelfde als geen sauna.

edit: ik heb even op de digipoli naar de gestelde vragen gekeken en er staat maar liefst 28 keer beantwoord dat je gewoon in bad mag (de antwoorden zijn gegeven door de IVF-artsen)

Deel Deze Pagina