Weet iemand misschien een zwangerschapskalender?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sammmie, 17 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammmie

sammmie Actief lid

6 sep 2006
    154
    0
    0
    Je weet wel, zo'n 'week tot week' kalender. Waarin je goed kan zien (desnoods via een email) hoe je zwangerschap verloopt.
    Heb al wel een paar gezien op internet. Maar nog niet ècht een leuke zeg maar :(
    Er zijn vast genoeg meiden hier op internet die al wat langer zwanger zijn dan ik ;) , en ook vast al genoeg onderzoek hebben gedaan op internet! :study:

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hoi,
    je kunt even kijken bij de zwangerschap van week tot week.

gr tascha

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Zwangerschapspagina.nl heeft er ook een.

4. Noebie

Noebie Actief lid

21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    babycenter.com heeft wel een leuke zwangerschapskalender. Daarbij krijg je ook iedere week een emailtje met de verloop van de zwangerschap en tips etc. Hoop dat je wat leuks tegen komt!!

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Een paar leuke linkjes voor je.

6. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ja de gedrukte kalender is echt superleuk joh! ik heb ´m van mijn beste vriendin kado gekregen...je telt echt af naar jouw uitgerekende datum en bijna elke dag staat er wel iets bijgeschreven..is ook erg leuk want andere mensen (hij hangt bij mij op het toilet) kunnen zo ook zien hoe ver ik ben en wat er allemaal gebeurt.

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb de scheurkalender van kinderen en die heb ik van mijn schoonzus gekregen, en het is iedere dag weer leuk om te lezen. vind ik persoonlijker leuker dan die mailtjes die je eens in de 2 weken krijgt.

8. liesbethLG

17 jul 2006
    62
    0
    0
    Je kunt je aanmelden bij Moeders voor Moeders vanaf 6 weken zwangerschap (www.moedersvoormoeders.nl). Je ontvangt dan aan het begin een boek met erg mooie platen en een kalender! Aan het einde (met 16 weken) ontvang je een heel leuk bordje, bekertje en papschaaltje van Dick Bruna.

En dat alles nog voor het goede doel ook!

9. BlueGirl

BlueGirl Actief lid

21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
  10. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
  11. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hoi,
    Is best een handig artikel, ook met tips!

Liefs,
    Daphne

12. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Dat boek heb ik ook, maar je ziet er niet echt precies in staan wat er elke week gebeurt..is meer per gedeelte van je zwangerschap (dus eerst tot 12 weken dacht ik..) Of bedoel jij dat je ook nog eens apart een kalender krijgt, want die heb ik in ieder geval niet gekregen

Deel Deze Pagina