Je weet wel, zo'n 'week tot week' kalender. Waarin je goed kan zien (desnoods via een email) hoe je zwangerschap verloopt. Heb al wel een paar gezien op internet. Maar nog niet ècht een leuke zeg maar Er zijn vast genoeg meiden hier op internet die al wat langer zwanger zijn dan ik , en ook vast al genoeg onderzoek hebben gedaan op internet! :study:
babycenter.com heeft wel een leuke zwangerschapskalender. Daarbij krijg je ook iedere week een emailtje met de verloop van de zwangerschap en tips etc. Hoop dat je wat leuks tegen komt!!
ja de gedrukte kalender is echt superleuk joh! ik heb ´m van mijn beste vriendin kado gekregen...je telt echt af naar jouw uitgerekende datum en bijna elke dag staat er wel iets bijgeschreven..is ook erg leuk want andere mensen (hij hangt bij mij op het toilet) kunnen zo ook zien hoe ver ik ben en wat er allemaal gebeurt.
ik heb de scheurkalender van kinderen en die heb ik van mijn schoonzus gekregen, en het is iedere dag weer leuk om te lezen. vind ik persoonlijker leuker dan die mailtjes die je eens in de 2 weken krijgt.
Je kunt je aanmelden bij Moeders voor Moeders vanaf 6 weken zwangerschap (www.moedersvoormoeders.nl). Je ontvangt dan aan het begin een boek met erg mooie platen en een kalender! Aan het einde (met 16 weken) ontvang je een heel leuk bordje, bekertje en papschaaltje van Dick Bruna. En dat alles nog voor het goede doel ook!
http://www.justmommies.com/pregnancy_calendar.php Wel in het Engels, maar gaat van dag tot dag met de bijbehorende data.
Dat boek heb ik ook, maar je ziet er niet echt precies in staan wat er elke week gebeurt..is meer per gedeelte van je zwangerschap (dus eerst tot 12 weken dacht ik..) Of bedoel jij dat je ook nog eens apart een kalender krijgt, want die heb ik in ieder geval niet gekregen