hoe lang normaal ongesteld

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door minimuis, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi ik zit eigenlijk met een voor mij nogal groot probleem. Ik heb in juli positief getest helaas weer niet goed en dit werd dan ook miskraam8. Na 14weken was alles gelukkig achter de rug en kreeg ik bloedverlies niet echt super veel en maar 2dagen. Na 14dagen kreeg ik een eisprong en het toeval wilde dat ik ook naar de gyn moest daar verteld dat ik bijna geen bloedverlies had gehad en zere borsten bleef houden zijn atwoord hierop was nou je zal deze cyclus wel goed bloedverlies hebben en dan zal het vast over zijn nu is deze cyclus dus voorbij en heb vrijdagavond wat spotting gehad gisteren heel licht bloedverlies lees 7duppels in maandverband en temp was ook heel laag zie kaartje hier onder en vandaag weer spotting en temp weer omhoog naar 36.8 borsten blijven zeer doen en ik denk ook niet dat ik zwanger ben maar is het normaal om nu al bijna 3 rondes met minimaal bloedverlies te zitten of moet ik nu toch echt aan de bel gaan trekken en op mijn strepen gaan staan omdat dit toch echt niet goed is.

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite om te antwoorden. Groetjes

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Je cyclus kan nog een tikkeltje van slag zijn van de miskraam.
    Maar eh...je weet zeker dat je niet zwanger bent? zou je voor de zekerheid niet een testje doen?
    Als het je niet lekker zit neem je gewoon weer contact op met je gyn.

Imke

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hoi immie bedankt voor je snelle antwoord heb een testje gedaan maar zoals ik al dacht was deze negatief niet zwanger dus. 3nov heb een afspraak bij de gyn en ik ga het hier zeker nog een keer over hebben want het lijkt mij dat ik met zo weinig bloedverlies geen goede zwangerschap kan hebben.
    groetjes

Deel Deze Pagina