Al een poos is er bijna geen ritme hier in de slaapjes van Jill. Ze kan heel erg varierend slapen, soms 1 uur soms 1,5 en andere keer 2 uur. Voorheen sliep ze veel slaapjes van 3 kwartier (kon je de klok op gelijk zetten) nu, is ze smorgens al wisselend wakker tussen 7/8 uur als ze tegen 8 uur wakker is gaat ze rond 10 uur weer naar bed en dan slaapt ze soms 1 uur soms 1,5 uur. dan is ze meestal rond 13/14uur weer moe, ook dat ligt er dus aan hoelang en hoelaat ze smorgens slaapt. slaapt dan ook weer soms 1 uur en soms 1,5 uur. En dat is het eigenlijk. Tegen 16 uur wordt ze weer hangerig en moe, leg ik haar op bed maar dan is het 9 vd 10 keer huilen. Daarom gaat ze om 19 uur dan ook echt wel naar bed. Zoals je leest, het is elke dag anders. Ik ben dit niet gewend want we hadden voorheen een heel mooi ritme (9-10 slapen, 12-13/14 en van 16-17uur) het is nu een zooitje. Hoort dit bij de leeftijd of zo??? sprong??? het speelt al een poosje hoor dus of het een sprong is weet ik niet. Daarbij zijn er nu in 3 weken tijd 2 tandjes door gekomen. Hoe krijg ik weer ritme er in? of moet ik het maar zo accepteren? Groetjes monique
Hier is het de laatste tijd ook allemaal anders. Er zitten dagen bij dat ze overdag helemaal niet wil slapen, of 's nachts helemaal niet wil slapen........ Maar haar schema dat ik zoveel mogelijk aanhoud is als volgt: 7.30 uur boterham + melk 9.00 uur Slapen (soms 45 min, soms 1,5 uur) 10.30 uur fruit 12.30 uur boterham + melk Gelijk daarna naar bed (meestal 1,5 uur, soms wat langer) 15.30 uur sap + tussendoortje 17.30 uur warm eten + toetje 19.00 uur naar bed met de laatste fles melk
hoort volgens mij bij de 11 maanden Ik hoop dat je er gauw doorheen bent! Mijn dochter heeft er bijna een jaar over gedaan om snacht weer door te slapen