In het ziekenhuis om de dag...( Heerenveen) thuis om de dag, soms 2 dagen... Maar zeker niet iedere dag of 2 keer achter elkaar.. ( weet dat gikjs in bad heel prettig vind, maar ik vind een kattewasje wel zo practisch)
Hier de eerste twee weken niet en daarna max. 2 keer per week met een scheutje balneum (zo geleerd in het ziekenhuis). Nu gaat hij 2 tot 3 keer per week in bad of mee onder de douche. Als hij veel spuitluiers heeft wordt hij tussen door snel afgespoeld onder de douche. Haar wassen pas de laatste maand, ongeveer 1 keer per week. Het eten wordt hier gelukkig niet in het haar gesmeerd.
'smorgens en 's avonds Hij vind het gewoon geweldig! Liefst met de bubbel units aan en het bad vol speelgoed. 's morgens omdat ik me 's morgens altijd douche,dus gaat Justin tegelijk met mij.....hij in bad en ik douchen........ En 's avonds omdat er van alles en overal etens resten zitten. Spaghetti in zijn haar,hutspot,boerenkool in zijn neus,nah ja van alles dus..... 's avonds gaat hij met zijn broer tegelijk in bad.
Finn ging elke dag...omdat hij het heeeeerlijk vind! Maar de laatste tijd gaat hij vaker om de dag...omdat hij en wat drogere huid kreeg... Nou moet ik zeggen dat hij nu een maand om de dag gaat en ik het idee heb dat zn huid alleen maar droger is geworden...dus disndag maar even bij de KA vragen...want als het door zn allergie komt mag hij weer gewoon elke dag!
Jason heeft een beetje droge huid dus die gaat om de dag in bad. In de kraamweek ging hij elke dag. Daarna om de dag en dat doen we nog steeds.
Julia gaat om de dag in bad, soms om de 2 dagen. Het is nergens voor nodig eigenlijk, want ze wordt niet vies. Maar ze slaapt daarna erg lekker, en vind het ook leuk! Wassen met een washandje doe ik alleen als we echt geen tijd hebben voor een badje
Ben ik het niet helemaal mee eens,dat ze niet vies worden. Als ze knoeien met melk ofzo dan gaat dat best zuur ruiken of met spugen.