Ik had gister opeens veel bloed verlies en ik ben meteen naar ziekenhuis gegaan, ze hebben daar bloedgeprikt en urine test gedaan en ik kreeg uitwendig en inwendig echo. Alles was goed met de baby gelukkig. De baby is 8weken en ze zag een harte kloppen. En daarna deed de arts een inwendige onderzoek om te kijken of alles met de baarmoeder goed is enzo, en alles bleek helemaal goed te zijn. En ik heb geen bloed verlies meer. Maar ik heb blaasontsteking en vaginaal schimmelinfectie, nou heb ik 2 medicijnen gekregen hiervoor: - Flucanozole 150 mg voor schimmelinfectie - Nitrofurantoin 100 mg voor blaasontsteking Maar waar ik me zoveel zorgen om maak is...kan het geen kwaad voor de baby als ik deze medicijnen inneem? Ik had veel liever een creme voor uitwending gebruik gehad maar ik heb pillen gekregen. Nou weet ik niet wat ik moet doen Graag jullie advies. Alvast bedankt
Hoi Mirjam dank je wel voor je reactie. Maar in Nederland word Flucanozole 150 mg afgeraden voor zwangere vrouwen las ik op internet...
Zwangerschap Gebruik dit middel NIET tijdens de zwangerschap. Over het gebruik van dit middel tijdens de zwangerschap is nog te weinig beke Bron: www.efarma.nl/pages/ItemInfo.asp?ItemID=14832348