Hoi allemaal, Even een vraagje. Ik heb vanmiddag voor de gein nog eens een ovutest gedaan. Nu was de teststreep even donker als de controlestreep. Weet iemand waarom dat nu zo is? Op dag 14 een posi ovutest gehad en nu dan weer? Heb nog steeds witte dikkige afscheiding zo af en toe. Moet nog 4 dagen tot waarschiojnlijk mijn NOD dag. Gr. Bianca
Hoi Zou zo kunnen zijn omdat je zwanger bent.! dit heb ik hier wel vaker gelezen. over een paar dagen een zwangerschapstest gebruiken zou ik zeggen!
Heb ik niet eens ergens gelezen dat de ovu-tast ook een zwangerschap kan aangeven omdat HCG op LH lijkt? Dus misschien zwanger. Ik hoop het voor je. Testen op je NOD zou ik zeggen.
Dank je wel voor de reactie dames. Maar kan die ovutest dat nu al aangeven dan, moet nog 4 dagen tot mijn NOD. Is dat niet een beetje vroeg? Ga zeker testen vrijdag als ik geen spotting krijg en temp is nog hoor. Want dat zijn meestal tekenen dat mijn ongi komt.
Even een ander vraagje: kan het zijn dat je niet echt veel/rekbaar slijm hebt, en toch in je vruchtbare dagen zit? Ik voel wel slijm, maar ik kan het niet echt uitrekken.
er zijn testen zoals die van de site hier die je 4 dagen voor je nod al kunt gebruiken...dus wie weet
tja meid ik deed hetzelfde als jij (na 3 positieve testen) maar dan voor de grap om te kijken of het idd klopte dat een ovu test ook positief is bij zwangerschap en idd deze was positief... dus wie weet heb je einde van de week een positeve zwangerschapstest in handen meid...zal voor je duimen...