Een badring idd. Ideaal! En als hij echt zelfstandig kan zitten en zijn evenwicht goed bewaart, kun je evt zo'n matje in bad leggen.
je doet hem al met zn 2e in bad en dan heb je eigenlijk nog handen te kort? ik deed/doe ze altijd alleen en sinds de jongste 2weken is ook bijna altijd tegelijk... op gegeven moment een badkussen gekocht omdat ik erg veel last van mn rug kreeg toen ze in het grote bad gingen.Comfy Bath | Badartikelen | Baby-Dump Ideaal ding, alleen vond ik de buitenhuis wel snel vies
Ehm niet inzepen? Istie ook niet zo glibberig. Na het badderen lekker insmeren met olie of bodylotion. Onze kinderen gaan al vanaf week 1 mee onder de douche, gaat prima. Manlief gaat altijd zitten, ik blijf gewoon staan maar kan dus allebei. In het begin deden we dat samen, eentje douchen en eentje uitkleden, aangeven, weer overnemen en aankleden.
Safety 1st Swivel Baby Bath Seat Primary - Kiddisave The One Stop Baby Shop deze hebben wij, ideaal! gebruiken hem vanaf 5mnd en zoontje is inmiddels 1 en zit er nog in
2 weken?. Hier pas het stoeltje ook in het kleine badje! Ideaal! Zo'n ring lijkt me inderdaad ook wel handig!
Gisteren de antislip visjes gebruikt en ik denk dat het wel wat is. Ze is niet gevallen alleen ze vond het maar gek en wilde die visjes van de bodem halen maar als ze goed vast zitten gaat dat niet!
Hier in Zweden hebben we veel varianten van dit: Köp OK Baby, Badstol, Crab, Turkos - Lekmer.se Heb er toevallig eentje zelf gekocht vandaag
ja 2 weken ja. Eerste keer was in de kraamweek, toen wel met kraamverzorgster, toen paar x dat manlief oudste deed en daarna alleen.
Wij hebben een badring van prenatal. Maar omdat onze dame nog niet zelfstandig kan zotten en de badring aan de grote kant is leggen we een handdoek in haar rug. Ze vind het geweldig.
Hier s een antislip matje meer dan voldoende. Hier zit ze nog niet zelfstandig maar wel heel stevig bij neerzetten. Ook in bad blijft ze stevig zitten.
antislip matje! en je zegt dat hij door het zeep erg glad is en het zeep in het water. wij deden niks in het water en dan zeepte ik hem zelf in.. zijn achterste (het gedeelte dus waarop hij kon uitglijden) deed ik las laatste en dan zette ik hem staand neer, zijn oksels over mijn arm hangend (niet dat hij dus echt staat snapje). Geen glij partijen en dan het laatste gedeelte kan je hem makkelijk uit bad tillen en afdrogen.
Bedankt voor de berichtjes wij gaan eerst de antislip mat proberen. Want hij zit wel goed alleen zo op eens wil hij zich achter over laten vallen