in bad

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door , 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Mijn dochter (2 jaar) wil niet meer in bad. ze schreeuwt alles bij elkaar. ze vind het al helemaal niks als ik de shampoo eruit wil spoelen met een bakje schoon water.
    Wat moet ik doen? Ik heb van alles geprobeerd. Eerst samen haar pop in bad maar verder kom ik niet.

:(: :(:

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Enig idee waarom? Heeft ze dit ineens?

3. Niet meer actief

ik heb geen idee. Normaal is ze dol op water. Vooral als we gaan zwemmen dan is ze er niet uit te halen!
    staan vind ze geen probleem maar zitten wil ze absoluut niet en ik mag haar haren ook niet wassen. Ik doe het nu met een schoon bakje spoelen omdat ik de kraan absoluut niet mag aanzetten want dan schreeuwt ze al alles bij elkaar. Maar ze moet toch gewassen worden en het is een ramp de laatste tijd.

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

destiney van mij doet dit ook en nu ga ik samen met haar onder de douche in het begin vond ze dit ook niets maar nu vind ze het harstikke leuk en gaat graag onder de douche

misschien een optie laat haar eens zelf de douche vasthouden zo kan ze zelf bepalen hoe ze de douche vasthoud, wat ook wel wil helpen is de douche minder hard aan te zetten soms is dat harde stromende water echt eng voor kinderen

nou een paar tips hoop dat je er wat mee kan

groetjes nathalie ;)

5. Niet meer actief

Heel erg bedankt! ik ga dit gelijk proberen en morgen laat ik wel weten hoe ze het vond.

Dank je wel hé!

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Je hebt ook van die speciale kinderdouche-koppen. Die zijn leuk om te zien, vaak in de vorm van een dier of zo en de straal is niet hard meer.

Misschien werkt dat wel :)

7. Niet meer actief

bedankt voor je reactie!

Waar heb je die te koop weet je dat misschien?

8. hardloper

hardloper Niet meer actief

Ik heb ooit een kikker bij de blokker gekocht.
    Een washandje over het doucheputje, omdat ze ook wel eens bang zijn om weggespeolt te worden
    Mijn middelste wilde ook niet, en dan liet ik haar spelen bij de douche als mijn oudste ging, en uiteindelijk stond ze er wel onder
    Washandje voor de oogjes dat ze zelf kunnen vasthouden tegen de zeep
    Er zijn washandjes in de vorm van dieren
    Er is 'verfzeep'
    En anders zo min mogelijk doen, met een washandje en een bakje water, geen douche of bad, en haar haar maar eens per week als het mogelijk is? Niet dwingen, maar belonen voor kleine stukjes nat haar, bijvoorbeeld alleen de puntjes
    Samen gaan, dat ze jou kan wassen?

Het is een periode, en hij gaat over.

Sterkte, en succes ;)

groetjes, Lidwina

9. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Goede tips van Lidwina.... Er is ook badconfetti te koop bij de Hema.

10. Niet meer actief

jullie zijn echt schatten

heel erg bedankt

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hopelijk werkt t allemaal :)

Succes!

12. mijn dochtertje is ook vies van het bad, het is net of ze vermoord word als ze in bad zit, het ergste vind ze haar haar wassen, krijsen, schreeuwen en eruit willen klimmen.

Het lunkt enkel als ze met haar nichtje 3j mee in bad mag dan wil ze er ni meer uit.

groetjes

Marie

Deel Deze Pagina