Ik ben de hele dag al niet lekker. Misselijk en buikpijn bovenin mijn buik. Mijn bovenbuik voelt hard , terwijl het daaronder nog zacht is. De misselijkheid en buikpijn komen met vlagen. Ben ook veel naar de wc geweest, maar eerder obstipatie dan diarree. Ik maak me een beetje zorgen. Heb ik nu gewoon last van een soort buikgriep, zijn het voorweeen of is er al wat begonnen?
O, ja vanochtend had ik wat roze bloedverlies na ontlasting. Ik denk uit mijn anus, maar aangezien ik veel afscheiding heb, weet ik het niet helemaal zeker.
Ik ben ook in twijfel. Ergens denk ik zelf dat dit niet nodig is. Baby beweegt nog goed. Ik kijk het nog even aan. Misschien straks.
Ik heb dit een paar weken terug ook gehad, een paar keer die week. Werd dan misselijk, alsof ik moest overgeven, maar ging van ellende dan maar naar de wc en had ik dus diarree en de misselijkheid ebde toen weg. Had trouwens buikpijn op de plek van waar eerst mijn maag zat en het borrelde daar ook, blijkbaar zaten mijn darmen daar, want na mijn wc bezoek was het grotendeels weg. De laatste keer dat ik het had, lukt het trouwens niet om naar de wc te gaan en het ging toen ook, wel iets langzamer, weg. Toen had ik last van obstipatie met daarachter wat diarree, dus het kon er niet meteen uit... (lekkere praatjes hier zeg, maar ja, je kan maar beter duidelijk zijn toch? ) Heb geen idee wat het was, misschien inderdaad een licht buikgriepje? Ik had volgens mij geen last van een harde bovenbuik, dat heb ik nu wel eens, maar dat zijn dan de billen van de kleine. Ik denk niet dat het al begonnen is trouwens, ik heb met indalingsweeen de verloskundige een keer thuis gehad en die zei dat je met weeen echt helemaal een harde buik hebt en niet op 1 plek. Dat roze bloedverlies, kan best dat je last van je darmen hebt en dat het daardoor komt. Maar ik zou het even in de gaten houden en als je je druk blijft maken, de verloskundige bellen. Heb ik met die indalingsweeen uiteindelijk ook gedaan, ze heeft toen ook gevoeld of er ontsluiting was en ik was weer helemaal gerustgesteld toen bleek dat het nog helemaal dicht zat. Liefs, Snoopy
als je buikpijn als een band die aangetrokken voelt, zou ik de vk bellen! Dat kan wijzen op zw vergifteging. Heb je ook hoofdpijn en zie je vlekken?
nou prinses ik heb het vandaag ook hele dag , misselijk , kramp,buik pijn die komen en gaan voel me helemaal niet lekker , mij schaambeen doet ook heel zeer , heel af en toe heb ik ook zo iets van zou het?/ en ook veel harde buiken maar dat heb ik al dagen ,ik wacht nog even kijken hoe verder gaat, je succec en beterschap
Vanavond toch de verloskundige gebeld. maakte me bezorgd en toen ik in de boeken las, dat je met mijn vage klachten de vk moest bellen. Heb ik dat op aandringen van vriend toch gedaan. Bloeddruk was goed, beebje deed het goed, alleen een minimaal aantal eiwitten in de urine. Ze ging overleggen met de gyn, en we moesten toch door naar het ziekenhuis. Daar aan de ctg, bloeddruk meten, bloedprikken om eiwitten te controleren, wederom urine inleveren en lang wachten. Ik kneep hem toch wel een beetje, omdat ze vertelden dat je vaak ter observatie opgenomen wordt. Nou uiteindelijk was alles goed, en kon ik ervan uitgaan dat het om een buikgriepje gaat. Ik moet mijn vk bellen, als de klachten erger worden. Bedankt voor jullie antwoorden!