Ik heb een vraagje na hoeveel weken kan je merken dat je zwanger bent? Ik bedoel dan dat je misselijk begint te worden en zo.
ha meissie volgens mij verschilt dat wel per persoon ik was toen ik zwanger was ha dik bij de 5 week al gevoelige borsten maar verder niks nou heb ik mk gehad en denken rond 6 week fou t is gegaan maar de een voelt heel veel en de ander nks dus. suces
Nou ik hoop voor jou dat je niks merkt, want o o o, wat ben ik toch beroerd geweest. Echt maanden doodziek, alleen maar overgeven en op bed liggen. De eerste keer dat ik ziek was, was met 7 weken.
Kijk even bij de uitleg en op het forum "Eerste symptomen" ! Veel meiden vertellen daar wanneer ze wat precies gevoeld hebben!
officieel pas na zo'n 10 dagen na je eisprong. Dan nesteld het eitje zich in en gaat er HCG door je bloedbaan heen.... Sommige hebben nergens last van andere met 4 weken weer ander 9 weken, verschild erg per persoon...
Ik voelde ook al meteen van alles en eerst hield ik mezelf voor dat het onmogelijk was dat ik al zoveel voelde gebeuren maar 1 dag voor mijn NOD wist ik het gewoon zeker, dit zit niet tussen mijn oren en toen heb ik ook meteen dik positief getest... Maar inderdaad het is wel per persoon verschillend! Ik had in ieder geval ruim een week voor mijn NOD een hele opgezette onderbuik en steken maar vooral een branderig gevoel dat helemaal uitstraalde naar mijn bovenbenen en natuurlijk de pijnlijke (.)(.) echt de misselijkheid begon een weekje of 2 nadat ik getest had... Heel veel succes in ieder geval!