ja, ben ik weer mijn kleintje van 3 maanden is verkouden en heeft 37,7 koorts (nouja, koorts, beetje verhoging) maar, hij krijgt 5 flessen van 180+6, maar hij heeft nu sinds woensdagmiddag veel laten staan. vandaag heeft hij bijna (alles bij elkaaropgeteld) een hele fles laten staan. nu heb ik gelezen dat ze snel uitdrogen, dus de vraag is, hoeveel moeten ze eigenlijk binnen krijgen?
echte koorts is het ook nog niet dat is pas boven de 38 toch? is mij tenminste altijd verteld en zolang ze inderdaad plas luiers heeft is er nix aan de hand
Zolang ze goed plassen is er vaak niks aan de hand. Ik denk dat hij wel genoeg binnen krijgt hoor. 800 op een dag is netjes. Beterschap vor je zoontje.
Geloof dat ze minimaal 500 cc binnen moeten krijgen. Daar zit je dan toch makkelijk aan? Sterkte met 'em! Groetjes Six PS: Geen tandjes in zicht? (wel wat vlot maar het zou kunnen)
als je het velletje wat optrekt bij de buik ( wel zachtjes natuurlijk) en het blijft omhoog staan is je baby uitgedroogd.als het meteen weer terug gaat niet
500 is het minimum per dag, 800-1000 cc het advies voor normaal. Dus hij zit zelfs nog binnen de "gewone" grenzen. Zolang er genoeg plasluiers zijn, en ze tussen de slaapjes (die langer mogen duren) goed wakker is, zou ik me niet teveel zorgen maken.