Ons zoontje kan nog niet zelfstandig zitten maar wel met onze hulp. In het badje wil hij ook alleen nog maar zitten, dan ziet hij meer en kan hij met de eendjes spelen. Dus hou ik hem vast. Alleen wordt hij nu steeds sterker, steeds beweeglijker en steeds zwaarder om vast te houden! Hij spettert ook echt de hele badkamer onder, ik kan daarna echt alles dweilen . Laatst ging hij dus bijna koppie onder omdat hij ineens een onverwachte beweging maaktte en ik net met 1 hand water over zijn ruggetje liet lopen zodat hij het niet te koud krijgt. Dat was echt schrikken! Voor mij en voor hem. We hebben wel een groot bad maar dat lijkt me nog lastiger want dan moet ik gebukt staan. Hoe doen jullie dat?
Ik heb zo'n badzitje en laatst ook een badring gekocht (heb ik eigenlijk al niet meer nodig). Daar zitten ze ook wel redelijk in denk ik.
Vanaf dat moment dat hij wilde zitten is Joris altijd onder de douche gegaan met de bumbo stoel! Zolang je niet veel water in de douchebak laat lopen verschuift/drijft het stoeltje ook niet en het was echt ideaal!
Ik heb al wel zo'n badring in huis maar daar mag hij nog niet in, staat er op, pas als hij goed kan zitten. Zou het toch al kunnen denken jullie?
Ik heb deze al vanaf dag 1 en t is echt ideaal! http://www.prenatal.nl/Shop/Product.asp ... ctid=41556 Ze is nu 7 maand..denk dat we over een maandje voor zo'n badring gaan kijken dan zit ze net wat stabieler (maar nog niet los ofzo gaan we vanuit maar toch wat steviger in zo'n badring en dan kan dat wel)
Die hebben wij ook Mirwar, maar Nova gilde het uit, terwijl ze badderen geweldig vindt. Ik denk dat dat steuntje haar zeer deed ofzo... Nu weer in het gewone badje, maar ze spettert alles onder. Niet zo best voor het laminaat (badje staat in haar kamer). Dus wij zijn ook zoekende, ik wil haar graag lekker laten spetteren! Sweetvienna, we zitten weer eens met hetzelfde 'probleem' ! Offtopic, hoe gaat het met slapen/inbakeren?
wij hebben een badring gekocht en toen hij er nog net iets te klein voor was heb ik van de ikea de stoelverkleiner ingedaan. deze is van plastic en dat ging helemaal geweldig
Bij de hema kun je ook antislipmatjes kopen voor in het babybadje. Dat scheelt een stuk in bewegelijkheid! Wij hebben ook een spetteraar en een wurmer Met het matje blijft ie veel beter zitten. In het grote bad gebruiken we het zitje, dat gaat ook heel goed.
Ja dat lijkt me ook niet zo'n fijn ding. Ik heb het badje dus in de badkamer staan dan kan ie lekker alles onder spetteren. Slapen overdag is nog steeds lastig! Inbakeren doen we niet meer. Hij slaapt nu in een trappelzak. Puckabag helpt ook niet helaas...Hoe is het met jouw kleine grote meid?
ik heb een badring maar toen ie 5 mnd was legde ik hem gewoon in wat water in het grote bad en zat er zelf op mn knieen naast gr gerda
ik heb maar 2 keer ofzo het badje gebruikt (hij woog 9 pond bij de geboorte dus vond het al snel te zwaar voor mijn rug) lekker in het grote mensen bad met papa of mama elke avond en als ie niet snel kon zitten had ik zo'n badring gekocht maar dean was een snelle jelle dus niet nodig gehad.. grote bad doe ie nu gewoon een klein laagje in alle speeltjes erbij, ik ga erbij zitten en hij vermaakt zich makkelijk 30 minuten!
Vanaf 3 weken ging Annika gewoon met ons in bad. Hoef je niet te bukken, je krijgt het alleen een beetje koud. In mijn album staan nog foto's van die eerste keer.
Wij hebben zo'n badzitje gebruikt, zo'n soort ligstoeltje. Dat was echt ideaal. Later ook een badring, maar die kan idd alleen in het grote bad. Maar als ze los kunnen zitten, kunnen ze ook gewoon zitten in het kleine badje (kost heel wat minder water). Wij gebruiken nu nog steeds het kleine badje, gewoon zittend en mijn zoontje is al bijna 2.
Hier ook een spetterkont en wij hebben Luc toen in zo'n zwemband gedaan met zo'n zitje erin. Sluit goed aan en hij kan lekker dobberen. Hij vind het helemaal geweldig. Ondertussen kan hij stevig zitten en heb ik zo'n badzitje/ring gekocht.