Hier heeft mijn zoontje nog nooit in ons bed geslapen (samen met ons dan), wij zijn allebei zeer onrustige slapers qua bewegen en mijn zoontje qua geluiden. Kortom, we zouden alledrie weinig slapen Maar ik moet zeggen, hij slaapt ook graag in zn eigen bed, weinig problemen hier.
Als mijn zoontje ziek is of veel huilt in de nacht komt hij ook lekker bij ons in bed. Mijn man is het daar ook niet echt mee eens, maar dan gaat hij evt maar op de bank liggen. (klinkt heel onaardig, maar zo is het niet bedoeld hoor, dat vind hij zelf dan ook fijner). Wij slapen niet echt als Jesper bij ons in bed slaapt, maar hij dan tenminste wel en als hij ziek is ben ik allang blij als hij lekker slaapt, want dan knapt hij ook snel weer op.
En ik maar denken dat ik de enige was. Lotte heeft het 1e jaar altijd doorgeslapen. maar nu met de tanden en kiezen en enge dromen gaat dat niet altijd meer goed. Maar als ik haar dan bij ons leg, slaapt ze wel. En dan doe ik dat toch ook maar. Zeker als ik de volgende dag moet werken. Dan heb ik mijn nachtrust wel nodig! manytroubles
Vanaf dag 1 tot ze om ging rollen elke nacht bij ons in bed geslapen . Overdag haar slaapjes in de wieg of eigen kamertje/box en nu als ze ziek is slaapt ze naast ons en anders in haar eigen bed (zonder problemen) Voor mijn eigen nachtrust altijd naast me gelegd zodat ik er niet tig keer uit hoefde en het bevalt me prima Gewoon doen waar jij je prettig bij voelt. Voor ons voelt het onnatuurlijk ons kind in een andere kamer te leggen.
Tja, wij doen het niet (ja, wel toen Nina een week oud was). Ik doe dan werkelijk geen oog dicht en ik vind dat kindertjes in hun eigen bedje moeten slapen. Wel kan ik me voorstellen dat het erg naar is om hierin recht tegenover je man te staan, hier weet ik helaas geen oplossing voor. Succes met de situatie!
bedankt voor alle reacties.. lees eigenlijk maar 1 iemand (suus) waar manlief het er ook niet mee eens is... kijk, ik vind het geen probleem en ook lekker als hij bij me ligt maar krijg er echt ruzie over en dat is nou ook weer niet de bedoeling.. ik wil niet tegen mn gevoel ingaan maar ja, die discussie ben ik zoooo zat!x