in bed en overgeven

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maja82, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mijn dochter heeft net een paar keer overgegeven en is helemaal slap en ziekjes.. Ook had ze vanmiddag wat verhoging.
    Ze was zooo moe dus heb haar naar bed gebracht. Heb het hoofdeinde omhoog en de babyfoon staat naast haar hoofd maar toch vind ik het eng, ben bang dat ze stikt als ze moet overgeven. Haar beneden houden is geen optie want dan slaapt ze niet. Is het vertrouwd om haar alleen te laten? Wat vinden jullie?
    Ik vermoed trouwens dat er ook tandjes doorkomen, kan ze daar zo ziek van zijn?

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    slaapt ze al? En slaapt ze op hara rug of op haar buik? Volgens mij kun je haar lekker laten slapen hoor, dat is de beste manier om beter te worden.. Verhoging kan bij tandjes, maar overgeven? Misschien een staartje van een (buik) griepje? Wel op vocht letten natuurlijk!
    Babyfoon lekker hard aan en af en toe ff checken voor je gemoedsrust, maar volgens mij hebben ze die reflex minder snel als ze slapen en al die spieren ontspannen zijn

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heb net even gekeken, ze slaapt. Ze ligt op haar rug met haar hoofd helemaal opzij gedraaid. Ik ga maar gewoon kijken af en toe..
    Ze heeft net haar laatste antibiotica gehad vandaag, ze had bronchitis en koorts maar heeft nog niet eerder gereageerd op antbiotica. Denk dat of de groentehap niet lekker is gevallen omdat die er alleen nog maar is uitgekomen of een buikgriep idd. Hoop stiekem niet op het laatste want ben altijd zo bang dat ze mij ook aansteekt.. :oops:

4. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    nou dat laatste is idd geen pretje... Hebben wij hier ook gehad... het kwam er op zijn netst gezegd, bij ons alle drie aan alle kanten uit.... En dan moet je dus ook nog voor je vriend en kind zorgen.... ;)
    Maar je doet er weinig aan, dus afwachten maar...

Als ze ook een paar keer overgaf achterelkaar (en nde rest van de dag niet) en het was net na de groentehap, dat zal het wel verkeerd gevallen zijn. Lekker laten pitten!

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    He gatsie.. Das niet fijn zeg! Hoop toch niet dat dat hier ook gebeurd..

Ze heeft om 16u groente gehad en om 18u begon ze met overgeven. Ze wou de groentehap trouwens ook al niet echt, heeft nog niet eens de helft gehad. Diarree heeft ze (nog) niet.
    Ik laat haar idd maar gewoon lekker slapen en hoop dat het morgen weer over is.

6. Ruben

Ruben Actief lid

3 jan 2008
    171
    0
    0
    Hier afgelopen weekend ook zo geweest. Overgegeven in bedje..en over mamma :( volgens mij heerst het ofzo.

Vind het ook maar eng.. heb hem op de dagen dat hij niet zo lekker voornamelijk flesvoeding gegeven. Vast eten wou hij niet en de fles wel.. bovendien is het dan waterig en zijn het niet van die grote stukken die eruit komen..

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ze heeft tot nu toe niet weer overgegeven. Ik hoorde net wel wat door de babyfoon dus ben even wezen kijken maar ze moest gewoon niezen. Hoop dat het bij die paar overgeven gebleven is..

8. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    alles ok nu met je kleine?

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Gaat redelijk. Ze heeft sinds gisteravond niet meer overgegeven. Wel heeft ze flinke koorts, steeds rond de 39.5 en ze is hangerig en duidelijk niet lekker. Gelukkig drinkt ze wel aardig..
    Denk toch dat ze 'gewoon' wat ziekjes is en daarom de groente niet goed gevallen is. Buikgriep is het denk ik niet, ze heeft ook geen diarree.

10. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    nou ja 'gelukkig',maar (dat ze niet meer heeft gespuugd dan).... Verwen je meisje maar lekker en hoop dat ze snel weer beter is!

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dankjewel ;)

12. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hier is het sinds vandaag feest :( Dano heeft bijna 40 gr koorts, heeft me net onder gekotst en eet helemaal niks. we hebben net gestoomd in de douche en een paracetamol gegeven want hij was gewoon echt niet lekker, en nu knapt hij zienderogen wat op.

Deel Deze Pagina