mn dochtertje slaapt erg goed,maar owwee als het licht begint te worden(tegen 6uur) dan is ze wakker,nu zit ik te denken om een vuilniszak op het raam te plakken dat het donker is,maar is dat slim om te doen,,overdag slaapt ze wel gewoon goed,als het licht is maar van donker naar schemmerig word ze gewoon wakker misschien hebben jullie het zelf gehad,en wat hebben jullie eraan gedaan,want in de zomer is het nog vroeger ligt!
Kun je niet gewoon verduisterende rolgordijnen ophangen? Heb ik zelf ook, en het blijft hier goed donker in de kamer.
dat heb ik en ook verduisterende goordijnen maar het is net dat kiertje en daar word zij wakker van,en ledikantje op een ander plaats wil ook niet,kan niet ergens anders
Idd verduisterende rolgordijnen, en als er licht door een kier komt misch dicht maken met een punaise in het kozijn ofzo? mijn zoon had last van het licht van de overloop 's nachts, we hebben raampjes boven de deuren, heb daar een vuilniszak voor geplakt, nu is het goed
heb kunstoffen kozijnen dus punaises word hem niet plak er wel een vuilniszak op en als ze wakker word haal ik hem er weer af gewoon s'avonds erop s'morgens eraf
heb je een rolgordijn er voor? misch kan je het met klitterband doen? een rand op het kozijn en een rand op het rolgordijn, zodat je de naden kan dicht "plakken" misch is dat een optie? (wat moeten we creatief zijn he? met zo'n kleine die last van het licht heeft )
We gaan ook verduisterend rolgordijnen kopen. Nu sinds een paar dagen ook vuilniszakken voor het raam geplakt (bij het middagslapaje haal ik er 2 van het raam af). Niet beplaad mooi maar even een tussenoplossing totdat de rolgordijnen er zijn. Het lijkt in ieder geval wel te helpen.
haha jah dat moet we zeker,denk dat ik een doek laat maken,met kliterband jah,want een vuilniszak er s'avonds opdoen en s'morgens weer afhalen dat is ook niets en is het alleen ff opduwen en klaar! maar voor nood plak ik vannacht ook een vuilniszak op het raam
@Annetske: wat een retegoed idee! Dat ga ik hier ook doen, op ALLE kinderkamers, haha! Eens even zien waar je ook alweer van dat zelfklevende klittenband kunt krijgen....