Wanneer in de python..?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Arevinol, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mijn dochter is 118cm (met schoenen 120 ;)) en we gaan volgende week naar de Efteling..
    Wanneer ging jullie kind voor t eerst in de python?!
    :D

2. adi

adi Niet meer actief

Ik vind het wel stoer als een kleuter dat durft ;). Ik ben 34 en mij zouden ze weg moeten dragen na zo'n ritje ;)

Ik heb overigens helemaal geen zinnige toevoeging aan je topic, sorry haha :)

3. Chaos

Chaos Actief lid

5 apr 2014
    269
    0
    0
    Gaaf! Ik dacht dat de minimale lengte voor de Python 1.30 was, maar dat is dus 1.20!?

Vorig jaar wilde dochter 10x in Joris en de Draak en mocht ze nog niet in de Python maar ik denk dat ze tijdens het volgende bezoekje (zomer vakantie) dan wel haar eerste Python ritje wil maken :).

(volgende maand wordt ze zes)

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Zelf wil ze heul graag. De bob gaat ze ook al in sinds ze kan lopen.. en staat daar altijd met een big smile op de foto. Schip en de kookpotten gaat ze met opa of dr oom (want wij worden er zelf kotsmisselijk in)..

Maar goed, was benieuwd of t echt onverantwoord is als ze nog nét geen 120 is.. Ze is niet heel smal, dus wat dat betreft denk ik dat de veiligheidsmarges wel ok zijn.

5. Chaos

Chaos Actief lid

5 apr 2014
    269
    0
    0
    Kan mij niet voorstellen dat het onverantwoord is, lijkt mij dat ze wel rekening houden met het feit dat kinderen schoenen aan hebben en dus in werkelijkheid nog iets kleiner zijn.

Moet er wel bij zeggen dat een vriendin laatst met haar dochtertje was en die kwam bij de meetlat net aan op de juiste hoogte maar kreeg bij het instappen toch te horen dat ze niet mocht. Heel sneu want dat meisje dacht echt dat ze mocht, half uur voor niets in de rij gestaan en een ontroostbaar kind tot gevolg :(.

Wel goed natuurlijk dat ze streng zijn en het moet inderdaad wel verantwoord zijn maar daar heeft een kind geen boodschap aan ;)

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Als m'n dochter het zou durven, zou ik het doen. Toevallig hadden m'n man en ik het er nog over afgelopen week. Ze is nu echt groot genoeg (net gemeten 1.23) . Maar ik weet niet wat ze wil.

Onze dochter is al niet zo fan van de Bob - haar kleine zusje wel -dus vandaar dat ze toch maar meegaat. Schip heeft ze met 3,5 geprobeerd (toen wilde ze :p ) maar dat was nog geen succes.
    Maar als ze zou willen, zou ik gaan.
    Wel zou ik haar voorbereiden op wat Chaos zegt: Het kán zijn dat ze bij instappen alsnog zeggen dat ze te klein is...

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Oo cool die van mij gaat volgende week mee

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    En hoe lang is ie? :)

9. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Die van mij wil heel graag in al die achtbanen maar hij is nog maar 113cm dus het was vorig jaar janken geblazen omdat hij niet in de python en vogelrok mocht.

Maar goedmakertje was dan Joris en de draak (net aan met schoenen).

Ik blijf maar zeggen dat hij beter moet eten dan groeit hij harder ;)
    Hij is trouwens 5,5.

10. Tamio

Tamio Niet meer actief

Wij zijn gisteren naar de efteling geweest. Mijn dochter is 1.27 dus zou wel mogen maar ze vond de vogelrock al net te spannend. De jongste vond de Bob geweldig, dat was zo leuk om te zien zo'n mini meisje onder die grote beugel en lol dat ze had!

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat stoer! Ik kwam al jankend uit de Vliegende Hollander.. :)

12. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    122cm.

Maar een echte daredevil...

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn zoon wil ook heel graag, maar voorlopig mag hij alleen in Joris en de draak. Hij is nu ongeveer 1.12m denk ik. Hopelijk haalt 'ie volgend jaar de 1.20 wel.

14. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik ben blij verrast....ik was echt van mening dat je vroeger 1.35 moest zijn voor je in de python mocht... Ik ga in mei ook met mijn gezinnetje...ik hoop dat mijn zoontje erin durft...dochterlief denk ik wel maar die is helaas nog te klein denk ik ;)

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Mijn zoon is nu zeven en hoopt eindelijk groot genoeg te zijn om dit jaar wel in de python en andere achtbanen te mogen! De jongste wordt in juni zes maar zal ook dit jaar nog niet in joris en de draak mogen..... 1.05 is echt niet tot 1.10 op te rekken met schoenen.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier is hij vorig jaar, met 123 cm of zo, ook in de Python geweest.
    Vond ie ' VEEETTT' haha.

Deel Deze Pagina