In bed willen gaan staan met slaapzak aan... BOEM!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 11oktober, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 11oktober

11oktober Actief lid

28 jul 2011
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van de zomer hebben we maar geen slaapzak meer aangedaan. Maar nu de winter eraan komt wordt het toch wat koud met alleen een romper, truitje, broekje en sokjes.. Maar als onze zoon een slaapzak aan heeft wil hij alsnog gaan staan en dan valt hij vaak met zijn hoofdje tegen het bed aan... Hoe doen jullie dat?

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Dekentje in bed? Of woelt hij daar onderuit? Onze zoon slaapt ook in slaapzak en na wat vallen en opstaan kan hij nu gewoon staan in zn zak en hij loopt er ook grwoon mee. Kwestie van oefenen dus denk ik ....

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Gebeurde hier een paar keer, toen wist hij het wel :p

4. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Oefenen? Hier staat hij ook altijd in zijn bedje met zijn slaapzak aan. Moet wel wat meer moeite doen om te gaan staan, maar het gaat goed. Hij kruipt ook zijn kamer door in zijn slaapzak als hij eruit is.

5. Storm

Storm Niet meer actief

Oefening baart kunst. Ik weet in ieder geval wel dat ik een wedstrijdje zaklopen verlies van mijn jongens. Die rennen inmiddels in hun slaapzakken door huis heen en nemen moeiteloos plaats op de bank.

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Elin is er inmiddels zo handig mee dat ze de hele bovenverdieping rondstruint met haar slaapzak aan :D.

7. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Heeft ie vanzelf wel door ;)

8. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Na een paar keer vallen hebben ze wel door dat dat niet echt leuk is! Heb aan 1 slaapzak van mijn zoontje aan het voeteneinde 2veters genaaid en die knoop ik om het matras heen aan elkaar vast, daardoor kan hij wel rollen naar z'n buik en terug, zitten kan alleen het staan niet. Hij hield zich zelf wakker door steeds te gaan staan en door het vastknopen van het voeteneind kan dat dus niet en blijft hij veel rustiger liggen waardoor hij eerder in slaap valt. Mijn andere slaapzakjes zijn wat langer dus stop ik het voeteneinde daarvan onder het matras, zelfde idee eigenlijk!

9. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Dochter is hier een paar keer gevallen voor ze t door had. Nu loopt ze haar hele bed door met haar slaapzakje.

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Leren ze vanzelf wel hoor... Kinderen vallen,stoten,struikelen eenmaal heel veel keren..

11. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Mijn zoontje loopt ook met de slaapzak rond, het is geen gezicht zo'n dreumes van nog geen 1,5. :D Maar als je het vervelend vindt, ik hoorde laatst een kennisje die heeft slaapzakken gekocht met "benen' volgens mij bij de c en a..

12. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Hier staat ze ook met de zak aan in bed haar.
    Staat zelfs te springen als ze ons s`morgens ziet aan komen.

Leren ze vanzelf wel.

13. 11oktober

11oktober Actief lid

28 jul 2011
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super, bedankt voor de tips... Eigenlijk heel logisch, maar ik vind het zo zielig als hij iedere keer zijn hoofd stoot... :')

Deel Deze Pagina