Eindelijk na 9 rondes en een miskraam in maart mag ik me hier ook melden.! Vindt het erg spannend heb mn eerste echo op 5 oktober! Ga wel helaas een heel traject in vanwege 2 extreem vroeggeboortes 25+5 weken en 26+6 weken! En 4 miskramen Gelukkig nu 2 gezonde kinderen. En nu hopen op een voldragen zwangerschap. Ben vandaag 12 dpo en begin nu voorzichtig blij te worden hihi Dit is mn test
Dankjewel meis en hopen wij ook! Eindelijk een normale zwangerschap tot liefst 42 weken hihi is hier erg welkom!
super gefeliciteerd! Die twee gezonde kindjes die je hebt zijn dat die vroeggeboren kindjes? pff wat een heftige tijd heb jij achter de rug zeg! Ik wens je een mooi voldragen zwangerschap toe.
@yaralynn ja dat zijn de vroeggeboortes mn kindjes. Ze zijn nu 2 en 3 zit 15 maanden verschil tussen hun 2 heb de nodige problemen wel gehad. Gelukkig ben ik nu gezegend met 2 gezonde kinderen! Ze konden me garanderen dat deze zwangerschap wel voldragen gaat worden want ze weten waar aan het ligt. Dat is zoo welkom hier een voldragen zwangerschap!