hoi hoi van harte gefeliteerd en wat leuk he dat woordje zwanger hoe bedoel je onduidelijk hahaha groetjes nathalie
he Mirre ik geloof dat ik hier achter de computer helemaal uit mijn dak ga voor jullie ! (ziet er best raar uit zal ik je vertellen) heeeel erg gefeliciteerd en geniet ervan ! excuus voor mijn verlate reactie maar ik heb gisteren de mooiste dag van mijn leven beleefd en was niet in de buurt van een computer(lees ik ben gisteren getrouwd)... ! nogmaals van harte meid ! gr Ing
Meissie, wat geweldig dat je zwanger bent! Van harte gefeliciteerd en geniet zoveel je kan! Over 8 maanden ligt je kleintje in je armen! Veel liefs, Anouk.
Het is jullie gegund. Gelukkig is het dan nu ook raak! Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan Liefs britt
Wow Mirre, wat geweeeeldig voor je! Van harte gefeliciteerd. Hopelijk vliegen die eerste 12 rotweken voorbij en kun je dan lekker genieten van je zwangerschap. Liefs, Marla
ook nog van hieruit gefeliciteerd met jullie wondertje! Geniet er maar lekker van en we duimen dat alles goed blijft gaan!
Ook hier nog een keer een hele dikke proficiat meid! Het is je zo gegund! Ik hoop dat je een mooie zwangerschap mag hebben en over een dikke acht maandjes een heerlijke beeb in je armen! Liefs, Josien