Hoi allemaal iedereen gefeliciteerd die ZWANGER is! En vanaf nu mag ik er ook bij horen! Want ik ben ook ZWANGER!
Dank je meis! (glunder van oor tot oor...) Alles goed met jullie staf? Ben nu al erg benieuwd hoe ons hondenkind gaat reageren ..hihi... Voor nu is ie niet bij me weg te slaan/wil constant bij me liggen...wel heel lief en lekker warm Liefs Mirre
@Mirre,Met ons staffekind is alles goed,groeit lekker en is lekker ondeugend Ik zou me er niet al te druk om maken hoor,waarschijnlijk worden ze de beste maatjes! Heerlijk toch die beesten voelen dat direct aan!Nogmaals geniet ervan meid! Liefs,Claudia
Hihi..thanx Asjuh! Geniet ook echt en heb goede vibes. We hebben moeten wachten, maar nu is het zover..ons wensje Doet me zo goed al die lieve reactie's van iedereen die me nog kent. Liefs Mirre
van harte gefeliciteerd meis!haha heb ik je via pb alles uit gelegd hoe het bij mij ging(met clomid slikken),en jij doet het gewoon voor de clomid! helemaal geweldig,en geniet ervan!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah, mirre!!!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk zwanger, wow GEFELICITEERD, EN OP NAAR DE 1E ECHO
Joepie Mirre, ook jullie geduld is eindelijk beloond! Wat een heerlijk gevoel he Genieten en een goede zwangerschap gewenst! Veel liefs, Jalena
Hoop dat het snel 13 november is en dat we ons kleine wurmpje voor het eerst kunnen zien Ik zit nog steeds enorm op een roze wolk en hoop dat het de overige 8 maanden zo zal blijven Knuffel
van harte gefeliciteerd van een nieuwkomer op deze site. Geniet van deze prachtige en bijzondere tijd Groetjes