Welke digitale camera heeft jouw kind (als hij/zij er één heeft natuurlijk) ? Toen onze dochter 5 of 6 was heeft ze er ooit één gehad. Maar deze was érg snel leeg telkens. Heeft dus veelal ongebruikt in de la gelegen. Op vakantie gebruikt ze nu vaak de nikon coolpix (onderwatercamera) van mijn moeder, maar die vind ik nét wat te duur en ik vind de boven-water foto's minder mooi (vaak onscherp) dan de onder-water foto's. Dus wie heeft er een tip voor een camera (tot 100 euro) - liefst met wat bewerkingsopties op de camera minimaal 4x optische zoom of gewoon een goede ervaring met een kind wat mooie foto's maakt met zijn/haar camera groetjes Athina
Wij hebben de Nikon Coolpix W100, wel ietsje duurder, maar schok- en waterbestendig en een speciaal kindermenu
ik heb zelf de coolpix S32 - maar met name boven water is minstens de helft van de foto's bewogen/wazig. Dus vandaar dat ik er als gewoon toestel niet zo'n fan van ben. Hoewel het verder een érg leuk ding is. Maar mooie foto's maken? Nee.. dat doet hij niet echt.. Vandaar dat ik hoopte op andere tips en die dan gelijk wat goedkoper zouden zijn hihi. Fotocamera via marktplaats durf ik niet sowieso niet zo goed aan...