pakket versturen naar Belgie

Discussion in 'De lounge' started by Ellen291982, Sep 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik moet misschien een pakket versturen naar Belgie. nu had ik op tnt post gekeken.
    ik probeerde op DHL te achterhalen hoe duur het daar is, maar snap niks van die site. Ik verstuur vaker via DHL pakketjes in Nederland en dan hoef ik alleen naar dhlforyou.nl, maar daarop kan ik niet zien wat de kosten zijn.

weet iemand hoe duur dit is? En of het ergens een beetje goedkoop kan?

2. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Je kunt altijd even bellen met 0800-0552, das de klantenservice van de DHL. Als die het niet weten...;)

3. Ellen291982

volgens mij kostte dat weer extra geld. dacht wie weet weet iemand anders iets. ook of het naast deze bedrijven ergens anders goedkoper kan. op google vind ik meerdere bedrijven maar word er niet echt wijs uit en ik ken de bedrijven verder helemaal niet.

maar schrok gewoon dat als ik wat wil verzenden naar belgie dat dat gewoon 19,50 (tot 5 kilo) of 25 euro (tot 10 kilo) gaat kosten bij tnt. heb dat bedrag even doorgegeven aan de persoon die het wilde weten. denk dat het bedrag sowieso in deze richting gaat komen

4. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Heb je al bij Parcel gekeken?

Shipping Center » Parcel

Ik dacht dat 0800 een gratis nummer is, maar ik kan het mis hebben.

5. Ellen291982

mijn man heeft er ook een gevonden kiala daar kan je hem versturen voor 12 euro.
    ga ook even kijken naar die van jou als hij hem wil.
    dank je wel voor de tip

Share This Page