In Case of the Ex

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Oké, ik weet dat ik mij hier eigenlijk niet eens druk om moet maken, maar het; 'meisje wat altijd lief gevonden wilt worden' speelt mij nu de parten.

Afgelopen zaterdag zijn wij naar een feestje geweest. Leuk feestje. Gezellig, groot en lekker druk :D, maar dat terzijde.

Ik ging samen met mijn zusje en mijn zusje is toevallig bezig met een ex van een vriendin van mij, een ex die ik heel erg goed ken (ik heb nota bene vriendin en die gozer aan elkaar gekoppeld.) Nou alles goed en wel, maar met HAAR ex, kwam MIJN 'ex' (is niet echt een ex, maar wel mijn eerste grote, wanhopige. Nouja, puberliefde).

Aanvankelijk dacht ik dat dit geen probleem zou zijn. Ik bedoel; ik ben net getrouwd, heb een geweldige zoon en nee. Dat geef ik niet op al staat de god van Frankrijk voor mijn neus. Mijn 'ex' heeft ook een nieuwe vriendin. Prima!

Maar wat bleek; Waar ik dacht dat het 'gewoon' een gezellige avond zou worden, waar ik een beetje kon kletsen met de oude kennissen van vroeger, mijn zusje kon flirten met 1 van hen en iedereen gewoon met elkaar om zou gaan...
    Deed mijn ex zoooo raar! Maar dan ook echt raar. Bewust afstand houden, nauwelijks wat zeggen. Ja, of de ketting eindelijk eens los was :(:(:(. Zelfs mijn zusje werd met de nek aangekeken.
    Na pakweg 2 uurtjes ging hij zijn vriendin halen ( die liep ook ergens rond ) en dat duurde ook een uur. Het leek bijna wel alsof hij de flirt van mijn zusje bij haar weg wou houden en mij deed ontlopen.

Uiteindelijk zei flirt van zus dat het was omdat hij en ik een 'verleden' hebben. Ja oké, toen ik 15! was heb ik een zuigzoen gezet bij zijn beste vriend (we hadden geen relatie), toen ik 18 was heb ik een fles knoflook over zijn kop gespoten en twee keer het bed gedeeld op dezelfde leeftijd. Overigens met veel liefde van mijn kant, maar niet van hem. Na 5 jaar in en out of love kwam ik daar achter.
    Puberaal. I know, maar gelukkig VER achter me.

Niet echt een 'verleden' waar IK ZELF iemand voor zou ontwijken. Of hij moet denken dat ik hem nog steeds om de nek vlieg ofzo? Al lijkt mij dat stug, want het contact tussenin was gewoon normaal. Soms een hoi/doei gesprek op FB, als ik hem tegenkwam deed hij meer dan normaal en ga zo maar door.

Wat het dus dubbel zo raar maakt dat hij nu zo deed en 'geen zin in mij had'.

Wat zijn jullie theorieën. I'm dying to hear them :D

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik denmk dat hij zich ongemakkelijk voelde ofzo

Of hij was bang dat zn vriendin boos zou wordn ( en misschien wel boos was en dat het daarom zo lang duurde :p)

3. Partyrocker

Ja dat kan, maar waarom? Het is allemaal al zoooo lang geleden :(.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Tja sommige hebben dat nou eenmaal.

Ik kreeg laatst een appje van mijn jeugdliefde en uur voor hij de sleutel van zn huis kreeg waar hij samen met zn vriendin waar hij al 9 jaar een relatie mee heeft in gaat wonen:

Je blijft een plekje in mn hart hebben:)

En we zijn al 11 jaar uit elkaar:D

5. Partyrocker

Uehhh nou ik denk niet dat zijn beweegredenen zo romantisch zijn :D. Dan kan ik er nog om lachen namelijk. Nu voel ik me voornamelijk voor lul staan. Alsof hij verwacht dat ik nog in zijn armen spring als ik hem zie ofzo?

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Wie weet dacht hij dat je nog hopeloos verliefd op hem bent en je man verlaat voor hem en jullie nog lang en gelukkig leven:D

*prikt zijn ballonnetje lek*

7. Partyrocker

Hahahahahaha. Echt heh.
    Nou dat is dan een flink ballonnetje wat lek gaat, want uehhh nee :p. Dat gaat nooit gebeuren. Dat zou ik alleen mijn kind al niet aan doen.

Maar goed. Ik neem aan dat hij genoeg relativeringsvermogen heeft om dat gedachtespinseltje te ontleden.

8. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Misschien heeft ie zelf nog wel gevoelens voor jou, en heeft ie jou in de negeerstand gezet, uit zelfbescherming.

9. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Hm of andersom he? Hij ontwijkt je en weet geen houding te geven omdat hij denkt dat jij nog met hem bezig bent.
    En omdat hij geen zin heeft in gezeur zag hij de bui al hangen wat betreft je zuske en de flirt.

Tja de waarheid zal je waarschijnlijk nooit horen. ;)

10. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Zit ie niet gewoon onder de plak en was dit een excuus om niet de waarheid te hoeven vertellen? Onder het mom van "als ik met haar praat heb ik thuis stront aan de knikker" zeg maar. (Of begrijp ik je openingspost verkeerd? :D)

Edit; ik lees niet zo goed geloof ik....

11. Partyrocker

Ja dat dacht ik dus zelf ook! Maar hoe zou hij daarbij moeten komen als ik een vent en een kind thuis heb zitten? Dan voel jezelf flink belangrijk :p.

12. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Tja, het komt natuurlijk vaak genoeg voor dat vrouwen of mannen altikd nog een zwak voelen voor een ex.

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zo heb ik er twaalf jaar na dato nog steeds één wanhopig achter mij aanlopen :) AARRGGHH!!!

Ik haat jeugdliefdes! Ze zouden ze gewoon af moeten schaften of er minstens 300 kilometer tussen moeten zitten & contact via sociale media verbieden :D

14. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Nou ik zit vandaag weer bij een advocaat vanwege mijn ex en ons nog steeds niet verkochte huis. Pffff exen, kon je ze maar naar het grofvuil brengen.

15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dat denkt je ex misschien ook wel over jou, zijn ex :D en dan staan jullie allebei bij het grofvuil ben je er nog niet vanaf.

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

Pff ik zou daar helemaal kriebelig van worden...

Doe lekker normaal zou ik denken...

17. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Heel eerlijk? Ik zou me er vooral niet druk om maken. Het is je "ex", je hebt een eigen leven met man en kind, who cares hoe hij tegen je doet? Dat zal iig bij mij wel het laatste zijn waar ik me druk om zou maken, een ex is een ex en daar hoef ik echt geen aandacht meer van.

18. Partyrocker

:x

Ja precies. Kriebelig is het juiste woord

19. ik zou nog wel een een hartig woordje met een ex van me willen wisselen ;) wat ik hem toen niet durfde te zeggen zou ik nu uitgebreid doen!
    Maar dat gaat nooit gebeuren haha. Hij duikt weg als hij me ziet :D

Verder kan het me echt niet boeien hoe mijn exen zich gedragen.

20. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland

Precies het bovenstaande. Lekker belangrijk hoe hij tegen je doet. Jullie waren 15 toen, en je hebt nu toch een leven met je man en kind? Zou me hier echt niet druk om kunnen maken hoor.

Deel Deze Pagina