bijna 6 weken zwanger en kwaaltjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sassie87, 8 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassie87

Sassie87 Actief lid

29 mrt 2011
    128
    2
    18
    Vrouw
    NULL
    Hallo dames.

Wij zijn tweede kerstdag er achter gekomen dat wij ons tweede wondertje mogen verwachten.

Ik had verwacht dat mijn menstruatie zou komen omdat ik die woensdag er voor in de wc lag ineens met hevige buikpijn zweten en misselijk, later iets roze afscheiding maar zette niet door. Nu was mijn vermoeden dat dit kwam dat ik die dag wat drukker was en een x vergeten was om te eten :$ alfijn hahah alsnog goed gekomen en een positieve test:D

Maar nu de kwaaltjes totaal anders dan bij mijn dochter. bij haar had ik alleen smorgens last van misselijkheid.

Nu de gehele dag

Zere borsten maar vaak in een, nou vermoed ik dat deze meer gevoeliger is omdat hier voornamelijk de borstvoeding uitkwam de andere borst kwam nauwlijks wat uit (Kan dit?). en hebben jullie ook tips om het een beetje te beperken kwa bh's?

Rommelende darmen nu heb ik al een spastiche darm dus ik slik al vaak poeders er voor en heb van de huisarts ook een lading gekregen voor tijdens de zwangerschap.

Broeken passen nu al soms niet meer:$

Herkennen jullie dit?

xx sassie

2. Rashidaatje

Rashidaatje Actief lid

5 dec 2013
    283
    0
    0
    M'n zoontje
    Home sweet home
    Ik ben ook zwanger van ons 2e kindje en mijn ene borst is ook gevoeliger dan de ander. Broeken zitten mij ook niet meer lekker en mijn darmen zijn al zo uitgezet dat ik al een paar maanden lijk :p
    Mensen die het al weten schrikken er van en vroegen al of ik zeker weet dat het er 1 is.

Deel Deze Pagina