Hallo allemaal! Ik heb me ook al voorgesteld bij "even voorstellen" maar hiet wou ik het ook graag neerzetten Ik ben Charlotte, 20 jaartjes. Ook heb ik een hele lieve vriend van 24 die sinds 28 oktober mijn MAN is Ik ben vandaag 24 weken en 3 dagen zwanger en ben echt zoooo happy Ik hoop hier een gezellige tijd te hebben
Heej meis,welkom! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet er nog lekker van... Liefs Dais.. -x-
Poeh n schrikkel baby?? Haha wij hadden mazzel dit jaar.. Maareh.. welkom hier en nog van harte met je zwangerschap!
Ja inderdaad een schrikkel baby. Gister weer bij de verloskundige geweest, naar het hartje geluisterd. Elke keer als ze dat ding op me buik zette en het hartje hoorde, ging de baby weer bewegen, moest ze weer opnieuw zoeken naar hartslag Voor de rest gaat alles goed, baarmoeder zit net boven mijn navel. Op 11 oktober hebben we ook de 20weken echo gehad, deze hebben we op DVD laten zetten zodat we lekker vaak terug kunnen kijken Hier zag ook alles er goed uit. Wel was het toen ook al heel actief.
Vandaag hebben we een afspraak gemaakt voor een 3D echo! Op 30 nov. mag ik heen, ben dan 27weken. Weten jullie misschien hoe dat gaat of dat inwendig moet of dat het als een gewoone echo gaat?