Omdat ik veel klachten had heb ik op 28 december mijn mirena spiraaltje laten verwijderen. Ik had hem ruim een half jaar maar hij beviel gewoon echt niet. Ik wist nog niet welke vorm van anticonceptie ik wilde dus besloten we eerst even mijn eerste ongesteldheid af te wachten en tussentijds nadenken over anticonceptie. Natuurlijk netjes condooms gebruikt maar nu is op 11 januari dus het condooms gescheurd . Dat was 's nachts om 01.00 en de volgende ochtend om 08.00 stond ik bij de apotheek voor een morning after pil en deze heb ik ook meteen ingenomen. (Oke wel met yoghurtdrink maar dat moet toch niet uitmaken?) Nu zit ik toch wel een beetje te stressen, zou het ook zo kunnen zijn dat ik toch zwanger ben? Wanneer werden anderen ongesteld na de mirena spiraal? Ik heb normaal een hele regelmatige cyclus (25 dagen) en ik werd zelfs 25 dagen na mijn bevalling meteen weer ongesteld. Ik hoop dus dat ik over een paar dagen ongesteld wordt of zou het kunnen zijn dat het doordat ik de mirena heb laten verwijderen toch nog langer duurt?
Hey, Nou das wel even schrikken dan ja. Maar je bent netjes optijd geweest met de morning after. Ik denk dat de kans klein is dat je toch zwanger zou zijn. Probeer anders even of je kan uitrekenen wanneer je eisprong zou zijn er van uitgaande dat je ciclus niet is verander door het spiraal. Maar nogmaals denk dat di morning after zijn werk wel heeft gedaan. Scu6 gr linda
Als je de Morning after hebt gehad kun je niet meer zwanger zijn toch? In elk geval wel een hele kleine kans.
Ja nou dat weet ik dus niet, ik lees op internet van die rare verhalen. Mijn eisprong moet ongeveer geweest zijn rond de dag dat het gebeurd is dus daarom maakte ik mij een klein beetje zorgen. Bedankt voor jullie antwoorden!