Wie kan mij helpen?

Discussion in 'Anticonceptie' started by dochter2009, Feb 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Ik zit met een dilemma. Zonder anticonceptie heb ik na mijn bevalling ineens ontzettende pms en mentruele migraine. Balen! Daarom weer aan de pil, microgynon 30, yaz 24, yasmin. Bah , daar werd ik zo misselijk van. Dus maar weer aan de oude vertrouwde Dianepil sinds een half jaar. Ik heb sinds die tijd weer ontzettende last van mijn maag en darmen. Obstipatie, misselijk, vol gevoel en moe.

Heeft iemand ervaring met hetzelfde? Mijn hormoonhuishouding is na mijn zwangerschap gewoon ontzettend vervelend en irritant. Ik wil nu een andere anticonceptie gaan proberen maar geen idee welke. Iemand die wel tegen een bepaalde pil kan? Mirena ben ik een beetje bang voor omdat ik best veel pijnlijke verhalen ken en mijn baarmoeder licht is verzakt.

kortom, heel verhaal, maar advies is heel welkom!

liefs

2. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Wat vervelend, is de nuvaring geen optie voor je?
    Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik erg chagarijnig werd van dat ding dus heb hem zelf niet zolang gebruikt. Maar sommige vrouwen vinden de ring wel heel handig.

Spiraal heeft volgens mij ook weinig zijn bij een verzakte baarmoeder.

3. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Trouwens ik had ook altijd enorme migraine bij de pil, in overleg met de huisarts slik ik de pil ( microgynon) 3 maanden door en stop dan, en slik daar magnesium pillen bij. Sinds ik dit doe heb ik er geen last meer van

4. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    Bedankt voor je reactie, De nuvaring heb ik een maand geprobeerd en beviel niet. Daardoor ben ik ook achter de verzakkig gekomen omdat hij niet in ging en bleef zitten. Ik voelde hem door mijn onderbroek heen zeg maar. heel irritant. Ik slik ook magnesium. microgynon 30 werd ik altijd zo misselijk van. misschien dat ik de lovette ga proberen? dat is 20 microgram van dezelfde hormonen als microgynon. Ik moet ook zeggen dat ik in mijn stopweek ook erg veel hoofdpijn heb, maar dat is geen migraine gelukkig. Dubieus he... bah hormonen

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Misschien dan toch maar "old school" aan de condooms?

Of zeg ik nu iets stoms?

6. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,001
    0
    36
    hihi nee je zegt niks stoms, alleen dan heb ik juist die migraine. het liefst gebruik ik niks omdat ik die bende niet meer in mijn lijf wil. maar ik heb dan ontzettende pms en migraine...

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    dat is idd erg vervelend.

Ik hoop dat je een goede oplossing vindt.

Share This Page