in de 6e week..

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by chantje24, Apr 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantje24

chantje24 Lid

Jan 27, 2006
    8
    0
    1
    arnhem
    Hai, heel lastig verhaal.. net 8 weken vrijgezel (na relatie van 10! jaar) elkaar wel blijven zien en sex gehad.. nu 5 a 6 weken zwanger.. heb geen idee wat ik nu moet...vanaf vandaag ook ineens heel erg pijn in mn buik (soort ongesteld pijn) ben heel bang dat het niet goed zit, heb de laatste 8 weken alleen maar stress gehad veel gerookt en weingi tot niets gegeten (12 kilo lichter) weet ook nog niet wat ik ga doen verder..maar aan de ene kant heeel blij (waren vanaf sept. gestopt met pil) dus het is allemaal lekker dubbel..

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Goh heftig allemaal.. gelukkig wél n gewenste zwangerschap, misschien niet gepland maja.. Weet je partner t ook al? Heel veel succes enneh probeer dan nu gezond(er) te leven. ;)

3. Kruimel133

Jan 28, 2008
    86
    0
    0
    Rotterdam
    Gefeliciteerd :D ondanks de moeilijke timing..

Kan me voorstellen dat je wereld nu even op z'n kop staat. En dat je je zorgen maakt ivm je stressvolle en ongezonde afgelopen periode. Gooi je sigaretten de deur uit en maak een afspraak bij je huisarts, de krampen kunnen een "normaal" signaal zijn van de zwangerschap, je hoort het vaker, maar voor de zekerheid even laten controleren.

Heel veel succes en vertel het gauw aan je partner ;)

4. JustSanne

JustSanne Actief lid

Mar 8, 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd :D

Voor ik wist dat ik zwanger was was ik ook niet heel gezond bezig op sommige moment :oops: ...maar zie mijn banner 8) ...tis nog niet te laat om je levensstijl nu te veranderen :D

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

gefeliciteerd..

ondanks je heftige tijd geef het de tijd en laat het rusten..
    nou ik wens je echt veel succes met al je beslisingen...

liefs,
    manuela

6. Tinker

Tinker Actief lid

Oct 30, 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Toch van harte gefeliciteerd en wat de rest ook zeg, probeer alles een beetje op de rails tezetten en gezonder te leven ook al is het nu een moeilijke tijd en vertel het je "vriend"en kijk hoe jullie er uit komen. Maar het komt vast allemaal goed al lijkt het nu even niet zo.;) ;) :thumup: :)

7. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    In ieder geval wel van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :)

8. wolly

wolly Niet meer actief

Ik wil je toch feliciteren met je zwangerschap.

Liefs wolly :)

Share This Page