Mijn vriend en ik hebben in januari besloten te stoppen met de pil. Op 25 maart kreeg ik mijn eerste menstruatie. De laatste dagen voel ik me niet helemaal geweldig, vandaag ben ik 2 dagen overtijd en dacht laat ik eens een test doen. En ja, positief! Ik dacht dat ik de test verkeerd had gedaan want ik had de tijd niet opgenomen dat het streepje verscheen. Straks nog een andere gehaald, van een ander merk.....en weer positief. Natuurlijk weet je dat het kan gebeuren, maar dit is schrikken zeg! Ik ken alleen maar mensen waarbij het langer duurde, minstens een half jaar en mijn beste vriendin is zelfs al 2 jaar bezig. Het dringt nog niet helemaal tot me door, vind het op dit moment alleen maar heel erg eng. Mijn vriend vind het ook een schok, maar natuurlijk wel leuk. Ik had nooit gedacht meteen zwanger te zijn, ging er sowieso van uit dat het een paar maanden zou gaan duren, zodat ik rustig aan het idee zou kunnen wennen. Natuurlijk vind ik het niet erg, maar dit gaat me zo snel af, dat ik nog niet echt blij kan zijn. Klinkt heel ondankbaar, sommige mensen proberen zo lang zwanger te worden, maar dit is mijn gevoel op het moment. Ben benieuwd of meer mensen hier dit hebben meegemaakt. Groetjes, Kaatje
Nou, gefeliciteerd dan maar hé Hier is hetzelfde gebeurt, gestopt met de pil en ervan uitgaan dat het heel lang kan duren en een paar maanden later zwanger zijn Wat een schok, we hebben een week niet kunnen slapen.
En raakte je snel gewend aan het nieuws? Ik kan het eigenlijk gewoon niet geloven. Ik denk dat ik maar snel naar de huisarts ga om daar ook nog een test te doen..
Wij stopte vorig jaar juli met de pil en in september hadden we een positieve test in onze handen en zie nu de Banner! We hoopten er wel op, maar we hadden het ook niet verwacht! Maar doordat we het zo graag wilde, was het ook zo gewend en genieten we letterlijk al vanaf dag 1 dat we het weten! Natuurlijk zijn de eerste weken vreemd, maar geen stress en let gewoon goed op je lichaam! Heel veel plezier met je zwangerschap en succes! Gefeliciteerd!
Nou het duurde ongeveer een week tot het doorgedrongen was. Maar we waren er wel blij mee. En toen we eenmaal eraan gewend waren was ik niet meer te houden. En nu, nu is het fantastisch! Het is het mooiste en liefste kindje op de wereld (vinden wij dan hé) Ik zeg, laat het bezinken en geniet ervan. Voor je het weet ben je aan het bevallen
Dankjulliewel! Ik heb wel de hele tijd het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ik ga wel 10 x per uur naar de wc om te kijken, maar niets. Ik hoop dat dit niets is. Groetjes, Kaatje
Gefeliciteerd Bij ons ging het ook zo snel, was echt wel even wennen de eerste dagen, maar nu genieten we met volle teugen.