oa kinderstoel van bambino en nog heeeel veel meer leuke bambino babydingetjes, luiers, potjes voeding, etc etc..
Heb het ook gezien, dinsdag gaan we gelijk even kijken of er nog wat is. Misschien maandag al, soms ligt er al wat in de winkel.
Ja heel leuke dingen in het krantje! De pyamas vind ik heeeel fijn, (de slaapzakken zijn trouwens ook aan te raden, maar ik heb er al genoeg), dus morgen even naar kruidvat!
Waarom morgen, is het er niet al vanaf vandaag? Morgen moet ik werken namelijk tot en met donderdag, en dan is alles natuurlijk allang op.. ;-(
soms liggen er al wel spulletjes in de winkel maar dinsdag hoort alles er te zijn. dus ga gerust even kijken hier ligt het er bijna altijd al op maandag en zo niiet dan wel in de dozen midden in de gang en haal het daar gewoon uit
Hier is t vaak pas echt op dinsdag.. maar ik ga straks evengoed even n frisse neus halen en daar langs! T is toch prachtig wandel weer.
Ik ben net geweest en weer lekker veel roze ingeslagen! Wat een leuke spulletjes! Moest mezelf bedwingen om niet meer mee te nemen! Heb helaas de kinderstoel niet kunnen krijgen, die hadden ze niet. Wil het via internet wel bestellen, maar die link doet het niet. Maar eens bij een andere kruidvat proberen.
Ben net even geweest, het is echt super leuk wat ze nu hebben. Heb mezelf kunnen inhouden dit keer. Had de vorige keer al veel ingeslagen..
Ik heb hem besteld. Van een vriendin heb ik gehoord dat het heel goeie kwaliteit is, en dat het zo goed meegroeit, dat je hem als volwassene als kruk kan gebruiken . Ze heeft drie kinderen (4 jaar, 2 jaar en 1 jaar) en inmiddels voor alle drie deze betreffende stoel bij de Kruidvat gehaald. Dus toen ik de aanbeiding zag, heb ik meteen toegeslagen. .
Ik heb hem ook die meegroeistoel en hij is heel fijn. Goed stabiel en jaren te gebruiken. En niet duur voor 40 Euro. De zit is wel vrij groot... juist omdat hij jaren mee gaat.... maar een goede verkleiner er in en hij zit perfect.
Ik heb de luiertas met bloemetjes weten te bemachtingen na 3 Kruidvats af te zijn geweest ( is alweer 2 weken geleden, maargoed )