Hoi meiden, Ik ben op zoek naar ervarende die met de behandeling in aanmerking zijn gekomen Assisted Hatching?? Wij komen waarschijnlijk met een studie onderzoek in het ZKH eventueel in aanmerking ervoor. Ik ben benieuwd....
Wij zaten in behandeling in het buitenland en zij waren er nog niet van overtuigd dat dit zou helpen. We hadden afgesproken bij de 4e x dat bij het terugplaatsen van 2 Embryo's er 1tje bewerkt zou worden onder de noemer van Assisted Hatching. Helaas was er geen enkele Embry die terug geplaatst kon worden. Lees vooral even de informatie op FREYA. Ook ivm de kosten die niet door elke zorgverzekering wordt vergoed. Succes. En ben wel heel blij dat ze nu in NL ook eindelijk deze methode verder onderzoeken.
Ik heb bij alle cryo's AH laten toepassen. Dat ging via Dusseldorf. Of het ook echt geholpen heeft, dat weet ik niet. Wel is het zo dat om verschillende redenen dusseldorf een hoger slagingspercentage heeft, dan bv Zwolle. Wij hebben het wel zelf moeten betalen.
Ik neem aan dat als het voor onderzoek van het ziekenhuis is, zij de kosten voor hun rekening nemen, toch? Dan zou ik er zéker voor gaan. Zijn zoveel positieve verhalen over bekend!
Hi, mijn arts in belgie gelooft er niet in. Zij zegt dat je het embryo alleen maar beschadigd. Ze werkt ook samen met een ivf kliniek in spanje. Zij doen helemaal geen assisted hatching maar hebben wel een slagingspercentage van 50 procent.