Hoi, Mijn zoontje Lucas van bijna 11 weken is soms kortademig, tenminste dat denk ik, soms ademt hij heel snel, en soms dan lijkt het of hij slijm in zijn keeltje heeft zitten. maar ik denk dat hij er geen moeite mee heeft. Hebben meer baby-s hier last van? Ik kan dinsdag pas naar het CB, maar een vriendin was gisteren op bezoek en ze vroeg aan mij of lucas hier meer last van heeft, en ik dacht dat het gewoon normaal was . Maar nu begin ik me een beetje zorgen te maken.... wat denken jullie? Groetjes Bella
Mijn dochter van bijna 5 weken kan ook heel wisselend ademhalen. Vooral als ze erg actief is of als er een boer of krampjes dwarszitten kan ze erg snel gaan ademen. Let er eens op wanneer jou zoon snel gaat ademen, mss heeft hij dan ook last van een boer?
Geef je borstvoeding? Melk kan namelijk wat slijm in het keeltje geven en dat wordt soms nog wat erger als ze verkouden zijn... Sven had daar ook last van, op het cb gaven ze me de tip om na de voeding een paar slokjes water te geven om het slijm weer wat dunner te maken!