Kotsmisselijk vanaf dag 0

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door anemdo, 6 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo lieve dames,
    Ik weet nog niet zo lang dat ik zwanger ben, maar al vanaf het moment dat ik de innesteling heb gevoeld ben ik kotsmisselijk de hele dag door. Gooi der wat vermoeidheid en spierpijn bij en dit is echt geen leuke manier om te vieren dat er weer een kindje komt.
    Omdat ik tijdens mijn vorige zwangerschap 9 maanden veel heb moeten spugen mag ik nu al direct beginnen met medicatie, het spugen is namelijk alweer begonnen.
    Dit worden 9 lange maanden zo :(

Nu proberen in gedachten te houden hoe blij ik ben met mijn lieve dochter. Dit is het waard, ik kan dit!

Sorry voor mijn klaagpost... moest gewoon ff m'n frustratie kwijt :(

2. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Nogmaals sorry, nu voel ik me alweer stom dat ik zo zit te klagen :D

3. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoef je toch geen sorry voor te zeggen!! Ik zou het ook niet zien zitten om 9 maanden misselijk door te komen maar indd net als jij is het t wel waard natuurlijk

4. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoop dat het snel minder word en dat je er toch met volle teugen van kan genieten!!

5. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Wat ontzettend naar! Ik voel me de hele dag een beetje weeïg, maar hoef gelukkig niet te spugen. Het vooruitzicht om nog 8 maanden te moeten overgeven... Ik leef met je mee, dat is echt geen pretje! En je hoeft je echt niet te verontschuldigen. Sterkte!

6. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

17 jan 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Ten 1e gefeliciteerd!
    Ten 2e je hoeft geen sorry te zeggen. Niemand is graag 9 maanden aan het spugen, ben niet eens graag 9 maanden misselijk.

Zelf verontschuldig ik me de laatste paar weken ook regelmatig, voor mijn klagen, omdat als ze nu vragen hoe het met me gaat, ze ook de minder leuke dingen te horen krijgen. Ben superblij met mijn zwangerschap en kleine man in mijn buik, maar oh dat maagzuur echt vreselijk.

Succes verder met je zwangerschap en hopelijk duurt het spugen dit keer geen 9 maanden

7. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Vanmiddag naar de gynaecoloog, ik hoop dat die me kan helpen. Voel me echt goed beroerd

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En, wat zei de gynaecoloog?

9. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Op dit moment ben ik nog niet uitgedroogd, maar met die warmte wel even extra in de gaten houden. Donderdag mag ik weer terug om verder door te spreken. Ik heb ook nieuwe medicijnen, dus misschien dat die wat verlichting gaan geven.

10. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    oef meis ik snap je helemaal hoor....hoef je zeker geen sorry voor te zeggen!
    Deze zwangerschap vanaf week 5 tot week 14/15 knap misselijk geweest en ondanks dat deze kindjes zo gewild en geliefd zijn had ik de grootste moeite met positief zijn/blijven. Die misselijkheid kan alles overnemen weet ik inmiddels uit ervaring en ik voel me dan ook zeker heel gelukkig dat het bij mij uiteindelijk helemaal weg is gegaan.

K hoop dat je medicijnen snel werken meis en nog beter, dat je zeer snel van de misselijkheid af mag zijn!

Deel Deze Pagina