Zijn er hier nog meer dames die naar nkotbsb gaan? Nog maar 10 wkn, ik ben al aan het aftellen hahaha.
Nee geen typefout hahaha. NKOTBSB staat voor New kids on the block & the Backstreet boys hahaha. Ik ben nog steeds fan van the backstreet boys, maar dan zonders de poster op onze slaapkamer, mijn man zou me wat doen hahaha. Maar ik ga dus naar hun concerten en ben stiekem aan het aftellen van 1 of 2 forumleden weet ik dat ze ook gaan, maar ik was benieuwd of er nog meer dames gingen.
Was vroeger enorme fan van NKOTB, maar nu niet meer.. Maar veel plezier! Ik was helemaal gek op Joey McIntyre, ow en en en Danny Wooooooood!!! Zwijmel, zwijmel..
Nee ik ga niet maar wat ik fan van BSB.... hahahah wel jammer dat er nog maar 4 over zijn van de 5... maar ja.. Luister nog wel is naar hun muziek.. ben nu verliefd op het liedje Bigger.
wist niet eens dat bsb nog bestaan, wie is er weg dan? was vroeger helemaal verliefd op AJ, wilde mijn zoontje eerst ook alexander james noemen en kon maar niet plaatsen waar ik dat van kende, tot zoonlief al een paar maanden oud was (en niet die namen heeft gekregen) toen schoot het me ineens te binnen
Ik durfde al niet te zeggen is het iets met de backstreet boys BSB.. Haha dacht dan verklaren ze me hier voor gek, maar zo gek ben ik dus nog niet
hahaha, nog niet veel liefhebbers dus. Kevin is er een paar jaar geleden uit gegaan, maar eerlijk gezegd vindt ik ze met zijn vieren leuker. Nick Carter blijft mijn favoriet. Ik heb mijn kinderen niet vernoemd, maar wel onze hond naar de zoon van Brian hahaha.
Ja ik ga Voor NKOTB,ik was echt giga fan,heb ze ook meerdere malen ontmoet en ben naar concerten in het buitenland en naar ze in Boston geweest,Ja het was echt heel erg met me.Wel een geweldige tijd. Nu vind ik het nog steeds leuk ze te volgens maar geen grote fan meer.Ik ga dus 1mei voor de jeugdsentiment <3
Hahahaha janineke, drie keer en drie keer VIP?? Cool man! Ik zeg je eerlijk, ik zou best willen gaan. ik ben van na NKOTB maar helemaal van de tijd van de BSB. Oh my god, geen stukje behang was leeg, ik had een dekbedovertrek en ging naar alle concerten. Vraag me af of ik het nu nog leuk zou vinden. Ik was zo verliefd op Nick dat ik toen alles fantastisch vond maar kan me ook voorstellen dat ik nu denk: zijn jullie niet wat te oud boys EN ben ik niet wat te oud om hier te zijn?
Zinaaa geloof me, iedereen is van onze leeftijd veel moeders, maar als ik daar ben dan ben ik weer 16. In 2005 ging ik weer na een concert voor het jeugdsentiment, maar zodra ik bsb zag was ik weer helemaal verkocht, ik ben toen op het laatste moment naar nog een extra concert gegaan en heb daar mijn tourmaatje ontmoet. ben ik in 2007 zelfs naar Berlijn gegaan voor een sigmeersessie. Ik heb de afgelopen jaren geweldige meiden leren kennen, sommige zijn echte vriendinnen geworden. Als je wilt gaan moet je gewoon gaan, heerlijk om weer even 16 te zijn, en geloof me ze zijn er alleen maar knapper op geworden hahaha. Ja 3 keer vip, ik moet dus gaan shoppen voor 3 outfits, wil wel leuk op de foto met hun hahaha .
Is het nog maar 10 weken wachten Jeetje wat gaat de tijd hard. (Tja dat heb je met een kleintje, een peuter en een schoolgaande kleuter) Maar ik ga dus ook. Ben in februari 2009 naar alleen NKOTB geweest in de HMH en vond het helemaal GEWELDIG hahahaha. Heerlijk hoor even een avond lekker genieten en uit mijn dak gaan.