Zoals de titel al aangeeft: ik ben helemaal in de ban van "The Secret". Wie nog meer (boek gelezen en/of film gezien)? Zie ook: www.thesecret.tv
Ik heb hem hier thuis liggen (de film) maar ik moet hem nog zien. Ik hoor echt van alles en iedereen dat het onwijs interessant is en dat ik hem dus echt moet zien! Al mijn vrienden die hem hebben gezien hebben nu allemaal bankbiljetten in hun huis hangen met allemaal nullen erachter Ik ben benieuwd!
Mooie ogen Heb het boek niet gelezen en de film ook niet gezien trouwens. Wel een aanrader dus, zo te lezen.
heb die site bekeken, maar snap het niet helemaal, is het een thriller ofzo? zit hier een filosofie achter ofzo?
Vind het lastig om uit te leggen wat het is. Op de site staat het wel goed uitegelegd hoor. Met andere woorden: Datgeen wat jij aantrekt, zul je krijgen. (Vandaar dus de wel serieuze reacties over de cheques... iedereen probeert geld aan te trekken.) Het boek (en de film) leggen uit hoe het werkt, en wat het is. Het is heel lang een Secret geweest, vandaar de titel. Hoop dat het zo duidelijk is.
oke, dus zo'n beetje een "way of live" een soort geloof over hoe het leven zeg maar in elkaar zit? word nu wel nieuwsgierig..
volgens mij hadden ze het hier een tijdje terug ook over bij Oprah....alleen niet opgelet, jammer. Klinkt boeiend!